Seepje

M.D. van der Houwen

Ik gebruik seepje al lang en het wast prima schoon. Ook gebruik ik de handzeep en het afwasmiddel en ook dat bevalt me prima

MC VADER VERVELENDE DAT IK DIE ONNODIGE COOKIES WEL MOET ACCEPTEREN TERWIJL DE SITE VAN HUISREGELS ZEGT DAT IK DEZE J|KAN WEIGEREN.

Navulling Seepje handzeep niet plezierig, raakt verstopt, knop stagneert ook, niet comfortabel. Nu zonder drukknop Seepje in het toilet, volgende bestelling ? NEEN.

Marga

Erg blij met de shampoo

NIC ALKEMA

Gewoon super

I.C. Klaver

Duurzaam en sociaal initiatief.
Ik heb het nu gekocht om ook cadeau te geven.

Heerlijke zeep. Voelt goed iets te doen voor het milieu.

hennie scholten

Geweldig

MArtijn

Prima alternatief voor andere niet-duurzame wasmiddellen

De producten die ik in gebruik heb, daar ben ik zeer tevreden over. Echter is de magnetische zeep houder een waardeloos product, een onding. Tip : die zou ik uit het assortiment halen. ( weggegooid... De producten die ik in gebruik heb, daar ben ik zeer tevreden over. Echter is de magnetische zeep houder een waardeloos product, een onding. Tip : die zou ik uit het assortiment halen. ( weggegooid geld)
Daar van in plaats zou een zeephouder met een zeefje eronder een goede optie zijn.
Gelukkig heb ik het zeepbakje die ik gewonnen heb van het pakket van de postcodeloterij “wat een top product is dat bakje” ik weet inmiddels dat dit éénmalig was.
Maar dat is iets wat in het assortiment terug moet komen.