Nadir

Topp service snel geleverd ook.

Bedankt voor de review!

Mats

Naar verwachting

Reactie Security Punt:

Fijn om te horen, bedankt voor je review!

Peter Berns

Top product, snelle levering. Was verkeerde maat, snelle retour service en geld direct terug

Reactie Security Punt:

Hi Peter, bedankt voor je review!

Shannen

Eerder deurbeslag besteld voor onze nieuwe woning. Zeer tevreden over de snelle levering en kwaliteit. Contact opgenomen en advies gevraagd voor nieuw raambeslag, ook daar was de reactie snel en erg... Eerder deurbeslag besteld voor onze nieuwe woning. Zeer tevreden over de snelle levering en kwaliteit. Contact opgenomen en advies gevraagd voor nieuw raambeslag, ook daar was de reactie snel en erg behulpzaam.

Zeker een aanrader!

Reactie Security Punt:

Hi Shannen, bedankt voor je tijd en review!

Mitchel van der Moolen

Top

Bedankt!

Frank Berman

Prima waar voor een goede prijs, communicatie over leveringstijd kan proactiever

Bedankt voor je review.

Tina Jonkers

Heel fijn en deskundig advies. En een snelle
levering. Aanraders !

Reactie Security Punt:

Fijn om te horen, bedankt voor je review!

Martine Klanderman

Een "warme douche" voor de fantastische service van Security Point!! Nadat bleek dat ik het verkeerde deurbeslag had besteld, werd meteen gezocht naar een oplossing! Het contact met de... Een "warme douche" voor de fantastische service van Security Point!! Nadat bleek dat ik het verkeerde deurbeslag had besteld, werd meteen gezocht naar een oplossing! Het contact met de klantenservice was uitermate prettig en snel. Dit bedrijf beveel ik iedereen aan!

Reactie Security Punt:

Martine, wat fijn om te horen dat je tevreden bent 😊 Bedankt voor je review!

Hanneke van der Knaap-Möls

Montagehandleiding ontbreekt, daarom geen vijf sterren.

Reactie Security Punt:

Hi Hanneke, tegenwoordig krijgen wij geen papieren montagehandleidingen meer van onze leveranciers. De montagehandleiding van het door jou aangeschafte product vind je op onze website in de... Hi Hanneke, tegenwoordig krijgen wij geen papieren montagehandleidingen meer van onze leveranciers. De montagehandleiding van het door jou aangeschafte product vind je op onze website in de productomschrijving. Hier nog even een link: https://securitypunt.nl/axa-curve-binnendeurbeslag-blok-3/
Mocht je nog vragen hebben dan kan je onze helpdesk het snelst bereiken via support@securitypunt.nl. Fijne dag!

Jose

Kwaliteit en goede service