pieter de vos

Nico Westerhuis

Prima geregeld.

Goed om te horen!

Alain Boonzaier

Een bestelling geplaatst op 17 mei bij security punt. Zou volgende dag geleverd worden. Betreft een kado dus kwam mooi uit want kado moest ik 23 mei moeten hebben. Op maandag 22 mei niks ontvangen... Een bestelling geplaatst op 17 mei bij security punt. Zou volgende dag geleverd worden. Betreft een kado dus kwam mooi uit want kado moest ik 23 mei moeten hebben. Op maandag 22 mei niks ontvangen en keek goed naar de email. Stond daar nabestelling.. ok kan gebeuren. Is ook inmiddels aangepast in de webshop. Contact opgenomen met de servicedesk en gaf aan dat de bestelling vandaag anders morgen binnenkomt en dan meteen werd opgestuurd. Is nu vrijdag 26 mei paar keer een mail gestuurd en chat contact gezocht maar geen antwoord. Schiet dus niet op. Eerste bestelling maar ook meteen de laaatste voor mij. Bestel wel ergens anders die de beloftes nakomt en je minimaal even informeert.

Reactie Security Punt:

Hi Alain, jammer om te horen dat het niet naar wens is. Ik heb begrepen dat je inmiddels contact hebt gehad met onze helpdesk voor een passende oplossing. Mocht je nog vragen hebben, kan je ons... Hi Alain, jammer om te horen dat het niet naar wens is. Ik heb begrepen dat je inmiddels contact hebt gehad met onze helpdesk voor een passende oplossing. Mocht je nog vragen hebben, kan je ons bereiken via support@securitypunt.nl.

martin

Super goed

Annet Marissink

Prima bedrijf. Snelle levering.

APOSTOLOS ZOLOTAKIS

PRIMA

Bedankt

Boudewijn Lambriex

Prima bedrijf netjes leveren

Bedankt voor de review.

Max de Jong

Mooie kwaliteit product (geen slecht draaiende sloten omdat ze zogenaamd nog moeten inlopeb), plus snelle en duidelijke reactie van de klantenservice.

Kan het iedereen aanraden als je...

Kan het iedereen aanraden als je naar een mooie set cilindersloten zoekt.

Reactie Security Punt:

Hi Max, leuk om te horen dat je tevreden bent met het product en onze service. Bedankt!

Franco Benincasa

Goede service geleverd