Chris Steenbergen

Dramatisch-zonder notificatie product 5 weken na bestelling pas ontvangen. Contact met klantenservice. Respons duurde lang. Gaven aan dat dit stond vermeld. Niet het geval, totaal geen opvolging om... Dramatisch-zonder notificatie product 5 weken na bestelling pas ontvangen. Contact met klantenservice. Respons duurde lang. Gaven aan dat dit stond vermeld. Niet het geval, totaal geen opvolging om proces te versnellen, korting te geven of iets dergelijks. Nooit meer Security Point!!

Reactie Security Punt:

Hi Chris, vervelend om te horen dat je het zo ervaren hebt. Alle producten in onze webshop die niet op voorraad zijn krijgen automatisch de vermelding 'in nabestelling' op de orderbevestiging. Bij... Hi Chris, vervelend om te horen dat je het zo ervaren hebt. Alle producten in onze webshop die niet op voorraad zijn krijgen automatisch de vermelding 'in nabestelling' op de orderbevestiging. Bij producten met een lange levertijd staat ook de verwachte levertijd vermeld. Overigens kan ik geen contacthistorie terugvinden, we hadden natuurlijk graag met je meegedacht voor een oplossing. Mocht je nog vragen/opmerkingen hebben, kan je ons het snelst benaderen via support@securitypunt.nl

Jaap van Wijlen

Levering is incompleet en heeft duidelijk sporen van eerdere montage. Had vermeld moeten worden.

Reactie Security Punt:

Hi Jaap, jammer dat je niet tevreden bent met het product. Al onze producten zijn nieuw, gebruikte producten sturen we uiteraard niet op. Mocht het artikel defect of beschadigd zijn , neem dan... Hi Jaap, jammer dat je niet tevreden bent met het product. Al onze producten zijn nieuw, gebruikte producten sturen we uiteraard niet op. Mocht het artikel defect of beschadigd zijn , neem dan contact op met onze supportafdeling. Zij helpen je graag met een gepaste oplossing.

Jan van Westbroek

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Reactie Security Punt:

Hi Jan, in de traceerinfo zie ik dat de zending vertraagd is geweest bij PostNL. Helaas hebben wij daar geen invloed op. De bestelling is overigens wel door ons dezelfde dag nog verstuurd.

Kevin Janssen

Weet ik nog niet want bestelling is nog niet geleverd

Dieuwertje Stikkelorum

Vlotte levering, goed product.

Reactie Security Punt:

Hi Dieuwertje, bedankt voor de review!

Do

Order van >200 euro; niks ontvangen

Reactie Security Punt:

Hi Do, de bestelling is op dezelfde dag nog door ons verzonden. Helaas zie ik dat de levering vertraagd is geweest door PostNL. Vervelend dat dit is gebeurd, hier hebben wij jammer genoeg geen... Hi Do, de bestelling is op dezelfde dag nog door ons verzonden. Helaas zie ik dat de levering vertraagd is geweest door PostNL. Vervelend dat dit is gebeurd, hier hebben wij jammer genoeg geen invloed op.

Jan Slagter

Kunnen vinden wat ik zocht, voor de juiste prijs

Bedankt voor de reactie.

Jan F Holman

Eerste keer een bestelling gedaan, levertijd was wel war vertraagd.
Maar geen aanmerkingen van mijn zijde.

Reactie Security Punt:

Beste Jan, bedankt voor je beoordeling.

GB

Slecht, niet eerlijk in de levertijden

Reactie Security Punt:

Hoi, vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Ik zie dat jouw bestelling op 30 mei is geplaatst en 1 juni is verzonden. Wellicht is er iets in de bezorging door PostNL misgegaan waardoor de... Hoi, vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Ik zie dat jouw bestelling op 30 mei is geplaatst en 1 juni is verzonden. Wellicht is er iets in de bezorging door PostNL misgegaan waardoor de levering vertraagd zou kunnen zijn. Mocht je ons willen bereiken, kan dat via support@securitypunt.nl.

halima taarabt

Goed allen verkeerd sleutelsleut