Jessica den Boer

Top

Bedankt!

Brave

Perfecte service, was een nabestelling waarover goed wordt gecomuniceerd

Reactie Security Punt:

Bedankt voor het plaatsten van je review!

Marc

Ik vertrouw erop dat het een prima winkel is, maar ze willen zó graag beoordeeld worden, dat ik zelfs al een review-herinnering heb ontvangen terwijl het product nog onderweg is. Bij deze dan!... Ik vertrouw erop dat het een prima winkel is, maar ze willen zó graag beoordeeld worden, dat ik zelfs al een review-herinnering heb ontvangen terwijl het product nog onderweg is. Bij deze dan! Jammer dat hun bezorgpartner PostNL zo onbetrouwbaar is, de bezorging is al 3x uitgesteld.

Reactie Security Punt:

Hi Marc, bedankt voor je review. Jammer om te horen dat de bezorging is uitgesteld. Wij streven er altijd naar om de volgende dag te leveren als de bestelling voor 16:00 uur geplaatst is. Helaas... Hi Marc, bedankt voor je review. Jammer om te horen dat de bezorging is uitgesteld. Wij streven er altijd naar om de volgende dag te leveren als de bestelling voor 16:00 uur geplaatst is. Helaas hebben wij geen invloed op PostNL. Hopelijk is jouw bestelling naar wens!

Alexander van Hoof

Prima service. Via chat goede info gekregen. Snel geleverd.

Bedankt!

Marcel Mul

Prima snelle levering en goed info over track en trace

Reactie Security Punt:

Hi Marcel, bedankt voor je review.

Gerrie Oostendorp

Gewoon top

Reactie Security Punt:

Fijn om te horen, bedankt voor de review!

Koos Van Bommel

Ondanks wat vertraging door voorraad beperking toch het juiste ontvangen. Erg attent om een kaartje met sorry voor de vertraging in de doos mee te sturen. Daarbij ook opmerkende dat er gekozen was... Ondanks wat vertraging door voorraad beperking toch het juiste ontvangen. Erg attent om een kaartje met sorry voor de vertraging in de doos mee te sturen. Daarbij ook opmerkende dat er gekozen was om 2 deel leveringen te doen zodat elk product in ieder geval wel als volledig was verstuurd. Ons inziens een goede oplossing. Ook het mailverkeer was erg duidelijk en de vraag die ik gesteld had werd zeer snel en duidelijk beantwoord.
Top bedrijf vind ik jullie !

Reactie Security Punt:

Hoi Koos, Bedankt voor je review. Wat fijn om te horen dat we je zo goed van dienst konden zijn. 😊

Youssef

Kwalitatief en snel

Bedankt voor je review!

Arno

Erg tevreden goed product en snelle levering

Reactie Security Punt:

Fijn om te horen, bedankt voor de review!

Haik

Hele goeie service

Reactie Security Punt:

Hoi Haik, bedankt voor je review!