Komt Schulte Energie & Techniek haar afspraken na?
Werd er adequaat en deskundig antwoord gegeven op uw vragen?
Hoe heeft u de uitvoering van de werkzaamheden ervaren?
Voldeed de offerte aan uw wensen en eisen?

Fam Baan

Zeer positief

Hoe heeft u de werkwijze en communicatie van Schulte Energie & Techniek in het offertetraject ervaren?

Prettig

Frits Peters

Gewoon tevreden. Geen klachten.

Jaap de Bot

Ik heb ervaren dat het wel deskundig gemonteerd is.

De werkwijze heb ik nog wel wat op aan te merken. De offerte was in eerste instantie tijdens de schouwing niet goed opgenomen. Er was geen trekening gehouden met een hoofdschakelaar. Op de dag van... De werkwijze heb ik nog wel wat op aan te merken. De offerte was in eerste instantie tijdens de schouwing niet goed opgenomen. Er was geen trekening gehouden met een hoofdschakelaar. Op de dag van de montage, kwamen de monteurs erachter. Maar men had ook geen hoofdschaelaar en materiaal in de servicewagen. Ik heb nog aangeboden, de materialen in Denekamp op te halen. Echter dat was niet nodig. Gezien de weersomstandigheden wind, is men om 14.00 uur gestopt en reden de twee monteurs weg. Toen had men juis binnen verder kunnen gaan met de hoofdschakelaar. Omdat ook de hele dag was ingepland. Twee dagen latetr moesgt men ook bij mijn buurman 8 zonnepanelen plaatsen. Toen dezelfde monteurs aankwamen begon men eerst bij de buren. Ik ben naar buiten gegaan en gevraagd dat men het bij mij toch eerst zou afmaken. Het heeft niet gelegen aan het feit dat wij de monteurs verwnd hebben met speciaal eten etc. Dus daar heeft het niet aan gelegen. De vrijdag zou men bij mij de hoofdschakelaar plaatsen en de panelen op dak leggen. Echter om
10.00 uur komt er nog een monteur met een zonnebril. En gaf mij echt even aan dat ik daar een extra afspraak voor moest maken dus ik moest weer een dag vrij nemen van mijn werk.
Maar ja. Het is niet anders.

Reefman Elektro

Goed, volgens afspraak, kennis van zaken

duidelijk

Frank Hams

Top geregeld, netjes op het dak geplaatst

Super

Tine Roelofs

Goede ervaringen, positief

H. Benneker

Als erg plezierig en professioneel ervaren.

Duidelijke afspraken, probleemloos.

Van Regteren

Heel erg tevreden

Zeer netjes

Voss

Uitstekend.

Vlotte afhandeling, goede communicatie, vriendelijke mensen.

Sjef Olde Scholtenhuis