Stielkennis > Geef je score van 1 tot 5
Communicatie > Geef je score van 1 tot 5
Voordeel van binnen- én buitenschrijnwerk > Geef je score van 1 tot 5
Advies > Geef je score van 1 tot 5

Jolien Sampermans

Er werd telkens vlot gecommuniceerd, problemen werden vlot opgelost. En we hebben onze droom kunnen realiseren binnen ons budget.

Wat zijn de sterke punten van Schrijnwerkerij Ronny Wens om jouw woondroom te vervullen?

Het vlotte persoonlijk contact. Het budget alsook de keuze en opties die pasten bij wat we willen.

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

We hebben wel wat keuzes kunnen bekijken. Naast elkaar kunnen leggen, dan pas kan je het écht zien.

Wat zijn je tips of verbeterpunten voor Schrijnwerkerij Ronny Wens om woondromen nog beter te vervullen?

drp advocaten

De vriendelijkheid van het personeel

Perfecte plaatsing

volkers

Aangenaam personeel

goed werk leveren

ja

communicatie met projectleider die heb ik nooit gezien

WerBa Concepts

Vakmanschap van de bovenste plank

veelzijdigheid van jullie atelier

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

Niet geweest, direct bij Ronny geweest om het project te bespreken en duidelijke afspraken gemaakt.

Sneller de offertes afhandelen. ik ben 2 klanten verloren omdat ik meer dan 3weken op de offerte moest wachten. Klant had al getekend bij iemand anders in die termijn.

Leo Sannen

Mooi houtwerk werd geleverd. Echter niet volledig conform de bestelling: een raam welke diende gezandstraald is dit niet. Verder waren er nog meerdere communicatie foutjes - vooral omwille van de... Mooi houtwerk werd geleverd. Echter niet volledig conform de bestelling: een raam welke diende gezandstraald is dit niet. Verder waren er nog meerdere communicatie foutjes - vooral omwille van de verschillende personen voor verschillende onderdelen. Zo paste de vliegenraam in de raam niet en werd een onderdeel van de trapleun initieel over het hoofd gezien. Het gaf de indruk dat er erg fragmentarisch gewerkt wordt = diverse personen voor diverse deelaspecten - en liep de communicatie onder elkaar niet goed. Tenslotte was het verassend dat de afwerking van de aansluiting van de deuren met de ruwbouw niet ingesloten is.

Zeer mooi geleverd houtwerk.

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

Zeer goed zicht op de mogelijke opties van het houtwerk en goede begeleiding bij de keuze.

Betere communicatie zowel tussen de bestelling en de uitvoeringen en tussen de diverse betrokkenen bij de uitvoering. Algehele afwerking is ook wenselijk.

Alfons Aerts

Mooie trap gemaakt. Meerdere voorstellen uitgewerkt.

Vlotte communicatie. Op tijd geleverd. Goede kwaliteit en afwerking.

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

Is niet gebeurd. Is gelopen schrijnwerker Jan (schoonbroer).

Omwille van beperkt contact, niet zo direct.

Jonckers Hans

Stiptheid en goed geleverd werk

goede kwaliteit

zeer vriendelijk

alles was naar wens

Broekmans Walter

Vlotte en accurate samenwerking met snelle respons op opgedoken moeilijkheden.

Snelle en accurate service

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

Ik heb geen bezoek gebracht aan de showroom

Geen verdere tips

Vlotte samenwerking