Stielkennis > Geef je score van 1 tot 5
Communicatie > Geef je score van 1 tot 5
Voordeel van binnen- én buitenschrijnwerk > Geef je score van 1 tot 5
Advies > Geef je score van 1 tot 5

V.Z.J.

Zeer proper werk en goede service

Wat zijn de sterke punten van Schrijnwerkerij Ronny Wens om jouw woondroom te vervullen?

Mooi werk, goede communicatie

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

Bepalen van afwerkingen deuren en trappen

Wat zijn je tips of verbeterpunten voor Schrijnwerkerij Ronny Wens om woondromen nog beter te vervullen?

Van dyck

Positief en het afgesproken wordt uitgevoerd

Bij het doorbellen van een probleem wordt er direct contact gelegde een oplossing geboden

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

Goede en technische uitleg over de verschillende materialen die er aangeboden worden

Geen tips

Hanne en Gregory

De goede klantenservice en het prachtige werk dat ze afleverden, de transparantie en duidelijke afspraken die werden gemaakt. De communicatie in het algemeen was echt top, en onze voordeur is echt... De goede klantenservice en het prachtige werk dat ze afleverden, de transparantie en duidelijke afspraken die werden gemaakt. De communicatie in het algemeen was echt top, en onze voordeur is echt wow!

De vele opties en mogelijkheden qua afwerking

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

We hebben onze voordeur besteld na onze afspraak in de showroom

Geen, alles was perfect

Laura Van Bel

Vlot contacteerbaar en heel correct. Zeer vriendelijk en flexibel

Onze deur is helemaal naar origineel gemaakt. Alle boogjes en krulletjes zitten erin. Prachtig vakmanschap. Persoonlijk contact was ook heel aangenaam.

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

Wij zijn niet in de showroom geweest

Leysen/Van Gool

Dat ons terras nog mooier is dan dat we verwacht hadden.

Goede communicatie, snelle service, knappe afwerking

Keuze van houtsoorten

Duyts - Moriaux

Betrouwbaar

Groot houten schuifraam + houten luiken

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

voor uitwerking van de houten luiken

proper werken

klant van ecohuis

Niet tevreden over

kijken en uitleg

afwerking kan veel beter, na de plaatsing zelf de deuken en krassen bijwerken zodat de schilder daar geen extra dag moet insteken

Jan Ceuppens

Zeer degelijke deuren

Kwaliteit

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

Niet zo zinvol. Na de afspraak zouden we foto's ontvangen van andere deuren die er niet waren alsook nieuwe prijsoffertes. Allebei nooit gekregen.

Communicatie na afspraak in showroom

meynen hugo

Vakwerk

gewoon goed gemaakt

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

héél correct, vriendelijk, met veel geduld alles uitgelegd, voldoende tijd voor gemaakt, professioneel

alles 100% prima, zowel de toonzaal, het vriendelijke onthaal als de plaatsing, spijtig dat de trap bij de eerste levering 8 cm te kort bleek zodat jullie opnieuw moesten beginnen. voor ons was dat... alles 100% prima, zowel de toonzaal, het vriendelijke onthaal als de plaatsing, spijtig dat de trap bij de eerste levering 8 cm te kort bleek zodat jullie opnieuw moesten beginnen. voor ons was dat niet zo erg, ok, de trap iéts later, voor jullie was het waarschijnlijk een kostenplaatje. de binnendeuren en beslag zijn ook prima.
betreffende vorige vraag, we hebben géén buitenschrijnwerk besteld bij jullie

Elke Keersmaekers

Veel ondersteuning vanuit het kantoor

professionaliteit

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

tijd en ruimte om de zaken te bespreken

Goede interne communicatie, zodat de raamprofielen van de eerste keer correct zijn en er geen verkeerde metingen worden doorgegeven.