Stielkennis > Geef je score van 1 tot 5
Communicatie > Geef je score van 1 tot 5
Voordeel van binnen- én buitenschrijnwerk > Geef je score van 1 tot 5
Advies > Geef je score van 1 tot 5

Wellens S

Vriendelijke bediening, alles zeer correct

Wat zijn de sterke punten van Schrijnwerkerij Ronny Wens om jouw woondroom te vervullen?

Alles is mogelijk

Inspiratiebron

Wat zijn je tips of verbeterpunten voor Schrijnwerkerij Ronny Wens om woondromen nog beter te vervullen?

Alles top

Bart

Vakmanschap af

Afwerking is Top!

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

Overtuigd om de juiste keuze te maken

Korting geven😀

Bart Peeters

Ferm werk netjes afgewerk

Vakmannen uit eigen streek

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

Formaliteit we wisten wat we wilden

A

VD Plant

Snelle communicatie

steeds opzoek naar de beste oplossingen

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

goede en degelijke uitleg over de materialen

niet de goedkoopste

Peeters Sofie

Degelijke, kwaliteitsvolle materialen.

hele vriendelijke werkmannen die hun vak kennen. Heel content van de service

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

de verschillende keuzes van materialen + afwerking kiezen is gemakkelijker als je het visueel voor je kan zien. alles werd duidelijk uitgelegd en voorbeelden getoond.

wanneer er een geplande afspraak geannuleerd wordt, dit tijdig laten weten. voor de rest geen opmerkingen, wij zijn heel content van jullie werk en krijgen wekelijks complimenten van onze nieuwe... wanneer er een geplande afspraak geannuleerd wordt, dit tijdig laten weten. voor de rest geen opmerkingen, wij zijn heel content van jullie werk en krijgen wekelijks complimenten van onze nieuwe voordeur!

De Roover Robin

Snelle plaatsing

De spijlenwand boven als afsluiting van de trap is nog beter dan gehoopt

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

Zeer zinvol om de mogelijkheden binnen ons bouwbudget in realiteit te bekijken.

Afwerking trap, extra vijzen die er vooraan onder de treden door steken. Onderste treden bewegen en kraken.

Hans Broes

Kwaliteit!

Vakmanschap

nvt

Duidelijkere communicatie naar de klant

Alfa Hout

Correcte werkstructuur en aflevering van eindproduct

Venicx

Ronduit slecht

Geen sterkere punten dan andere schrijnwerkerijen. Dus geen.

Op welke manier is je afspraak in de showroom zinvol geweest voor jou?

Niet, weinig kennis van zaken. Bleef vaag.

Communicatie, opvolging en afwerking

Reactie Schrijnwerkerij Ronny Wens:

We zijn verwonderd dat je ons bedrijf een 1/10 geeft. Na onze plaatsing heb je als klant een aantal zaken aangegeven die voor jou nog moesten aangepast worden. We zijn steeds zeer flexibel in deze... We zijn verwonderd dat je ons bedrijf een 1/10 geeft. Na onze plaatsing heb je als klant een aantal zaken aangegeven die voor jou nog moesten aangepast worden. We zijn steeds zeer flexibel in deze en hebben dan ook deze aanpassingen dadelijk en correct uitgevoerd. Na ons laatste bezoek werd er ook bevestigd aan onze zaakvoerder Ronny Wens dat je tevreden was met het resultaat.

Raf Gelders

Te laat, slechte service, slechte communicatie en wat lijkt op "we gooien onze pet er naar." Verloop van de zaken:

Midden mei worden beide trappen geleverd op de werf en wordt de eerste...

Midden mei worden beide trappen geleverd op de werf en wordt de eerste trap naar de eerste verdieping geplaatst. De tweede trap naar de zolderverdieping blijft tien dagen (!) liggen op de werf (reden: volstrekt onduidelijk).

Begin juni wordt dan toch een poging ondernomen om de tweede trap te plaatsen - om dan te ontdekken dat hij niet past (wat tien dagen eerder al had ontdekt kunnen worden). Tweede trap wordt terug naar de werkplaats gebracht.

De schilderwerken worden vertraagd (want er is geen trap) en de afwerking van de trap wordt vertraagd (want er is geen trap). Met als gevolg: De oplevering wordt vertraagd - met als gevolg, de verhuis in augustus wordt vertraagd en dus: EUR 1,500 kosten aan een extra maand huur.

Eerste week juli: de tweede trap wordt opnieuw geplaatst, maar het geheel van die eerste en tweede trap voldoet niet aan de afspraken qua design.

Firma Ronny Wens komt eens kijken - drie weken later dan toch, want dat kan blijkbaar niet tijdens het bouwverlof. We zij nu eerste week augustus.

Midden augustus: telefoon van de klant naar de Firma Wens om dit aub prioritair te behandelen. Belofte dat dit wordt opgelost tijdens de week van 31 augustus. Uiteindelijk wordt de trap afgewerkt in de eerste week van september.

We zijn dan 3.5 maanden verder. Mooi zo!

Geen idee eigenlijk - ik veronderstel dat andere schrijnwerkers ook standaardtrappen kunnen leveren.

Geen idee.

Maak het werk af - maar het werk op tijd af - maak het werk af zoals afgesproken. En als dat niet lukt: maak het werk een prioriteit i.p.v. te zeggen dat het druk is. Het heeft 3.5 maanden gekost om... Maak het werk af - maar het werk op tijd af - maak het werk af zoals afgesproken. En als dat niet lukt: maak het werk een prioriteit i.p.v. te zeggen dat het druk is. Het heeft 3.5 maanden gekost om de trap te plaatsen. Dat is toch niet meer serieus.

Reactie Schrijnwerkerij Ronny Wens:

We moeten bevestigen dat er enkele zaken mis zijn gelopen waardoor de afwerking op zich heeft laten wachten. (ook door de situatie van de moeilijke marktomstandigheden inzake leveringen)... We moeten bevestigen dat er enkele zaken mis zijn gelopen waardoor de afwerking op zich heeft laten wachten. (ook door de situatie van de moeilijke marktomstandigheden inzake leveringen)
Uiteindelijk hebben we alles mooi opgeleverd zoals vooraf in de toonzaal en later op de werf besproken.
We zijn dan ook verwonderd dat je ons toch maar een 1/10 geeft, wat volgens ons een zeer strenge beoordeling is voor het geleverde kwaliteitswerk waar we als bedrijf in alle omstandigheden voor staan.