Ritva Laurila

Heel fijn ontvangen, ben erg tevreden met de aanpak en de oplossing.

Beschrijf hier je ervaring

De permanente make up van mijn wenkbrouwen is gecorrigeerd en het reultaat al na de eerste behandeling is mooi.

Mariska Schuiteman

Heerlijke beleving

Beschrijf hier je ervaring

Ik ben nu voor de tweede keer bij de schoonheidsspecialiste geweest het is hier heerlijk. Goede producten duidelijke uitleg.ik kom zeker weer terug.

Mariam

Deskunig en hygiënisch

Beschrijf hier je ervaring

Permanente makeup laten zetten op mn wenkbrauwen. Enorm tevreden mee. Er werd zorgvuldig en hygienisch te werk gegaan. Het resultaat is top. Natuurlijk ogende wenkbrauwen.

Amely

Het was supper lekker ! Ben bij Annemiek geweest, bedankt voor je heerlijke behandeling echt een aanrader !

JM

Gastvrij en professioneel

Beschrijf hier je ervaring

Om de zoveel tijd kom ik bij Lydian voor mijn wenkbrauwen. Altijd weer blij en tevreden met het resultaat!

EV

Ontspannend

Beschrijf hier je ervaring

Ik had een gezichtsbehandeling. Heerlijk ontspannend. Wel iets te laat begonnen, wat wel even aangekondigd had mogen worden bij de ontvangst, maar verder heerlijke behandeling met goede uitleg en... Ik had een gezichtsbehandeling. Heerlijk ontspannend. Wel iets te laat begonnen, wat wel even aangekondigd had mogen worden bij de ontvangst, maar verder heerlijke behandeling met goede uitleg en prwttige benadering.

Miranda

Helemaal prima

Beschrijf hier je ervaring

Heel prettige behandeling met fijne producten, zorg en aandacht

M.O.

Heerlijk

Beschrijf hier je ervaring

Mijn gezichts behandeling was fijn
Ook de pedicure voelde heel goed aan.

Marijn

Het fijne aan deze schoonheidssalon is dat het er heerlijk rustig is en dat ik in alle rust wordt geholpen. Ik krijg tips die worden die helpen om mijn huid te verbeteren en dat is een van de... Het fijne aan deze schoonheidssalon is dat het er heerlijk rustig is en dat ik in alle rust wordt geholpen. Ik krijg tips die worden die helpen om mijn huid te verbeteren en dat is een van de redenen dat ik naar de schoonheidspecialiste ga.
Ik kom hier altijd heerlijk relxt vandaan.

Beschrijf hier je ervaring

De behandeling is erf fijn en alle delen van mijn gezicht worden meegenomen. Sinds ik bij Ankie Willems kom is mijn huid sterk verbeterd.
Ik krijg de 1 uurs gezichtsbehandeling.

Gerda

Erg lieve en zorgzame benadering met zeer professionele perfectie.

Beschrijf hier je ervaring

Permanente make up, eyeliners boven en beneden. Prachtig resultaat.