Peter Paul

Snelheid
Prijzen
Mensen

Mevr. Cocks

Elders dezelfde Adidas schoenen gezien voor een lagere prijs. Ik heb dit gemeld aan Schoenenwinkel.nl en ze hebben direct de prijs naar beneden aangepast. Inmiddels heb ik ze binnen en ze passen... Elders dezelfde Adidas schoenen gezien voor een lagere prijs. Ik heb dit gemeld aan Schoenenwinkel.nl en ze hebben direct de prijs naar beneden aangepast. Inmiddels heb ik ze binnen en ze passen perfect. Thanks voor de goede service.

Gerard

Aanrader, super snelle service en erg behulpzaam personeel

Jessie

Adidas Schoen kapot na een week dragen. teruggestuurd en de volgende dag had ik een nieuw paar in huis. Super opgelost en heel vriendelijke geholpen.

Jan-Pieter

De schoenen pas in de avond besteld en toch de volgende dag al in huis. Keurig netjes op de aangegeven tijd bezorgd. Fijn dat ik niet heel de dag heb moeten wachten

Afspraken nakomen
Tijdvak levertijd
Prijzen

Dorien

Top assortiment, snelle levering kortom: tot de volgende keer!!!!

liefst 45 euro goedkoper dan op andere internetaanbieders

Bil

Bedankt voor de goede zorgen en de snelle bezorging.

Totaalplaatje

Patrick - Waalwijk

Uitstekende service, geen zwakke plekken kunnen ontdekken. Ik kan Schoenenwinkel.nl iedereeen aanbevelen.

Prijs
Service
Personeel

Vicky Hendriks

Op 3 juli schoenen besteld, tot vandaag (26 juli) niks ontvangen. Al twee keer een email gestuurd maar ook daarop geen enkele reactie.

Nee

Bestellingen correct verzenden, email beantwoorden

Reactie Schoenenwinkel.nl:

Beste Vicky,
Beste Vicky,
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je bestelling steeds opnieuw vertraging oploopt. Mijn excuses voor de vervelende vertraging, dat mag absoluut niet gebeuren. Echter kan het soms door omstandigheden of door vertraging bij de leverancier gebeuren. Uiteraard kunt u in zo'n geval de order ten alle tijden annuleren. Maar ik zie dat mijn collega u inmiddels een e-mail heeft gestuurd. Zij gaat er nu alles aan doen om het hopelijk alsnog netjes voor u op te lossen.
Mocht u verder nog vragen hebben, dan horen wij deze heel graag van u. (Tel: 010-7524150)
Hartelijke groet,
Irene | Klantenservice Schoenenwinkel.nl

Bertus

Wat een top service! Witte G-Star Raw sneakers last-minute besteld op Schoenenwinkel.nl. Volgende dag gelukkig in huis, net op tijd voor de vakantie naar de Algarve.

snel geleverd
doen wat ze beloven