N de Mink

Fijne eerste ervaring

Fijne eerste ervaring

Ik heb via Schoenenwinkel.nl een paar New Balance schoenen besteld die op andere sites niet meer in mijn maat waren. s'avonds besteld dan worden ze normaal gesproken pas 2 dagen later bezorgd. Echter zijn mijn nieuwe schoenen de volgende ochtend al geleverd. Netjes op de hoogte gehouden en top schoenen!

Snel geleverd - Veel informatie

Na weken wachten nog geen bestelling ontvangen, ondanks dat ik onmiddellijk heb betaald en hiervan bevestiging heb gekregen. Op communicatie wordt gewoon niet gereageerd. Het slechte bedrijf waar... Na weken wachten nog geen bestelling ontvangen, ondanks dat ik onmiddellijk heb betaald en hiervan bevestiging heb gekregen. Op communicatie wordt gewoon niet gereageerd. Het slechte bedrijf waar ik ooit een bestelling heb geplaatst.

Duidelijke website

Geen snelle levering
Geen goede communicatie mogelijk

Cornelis

Keurige levering , snel , betrouwbaar en heel fijn dat je achteraf kunt betalen.

achteraf betalen

nog niet gevonden

Mila

Mijn bestelling was netjes verpakt, dat geeft al het gevoel dat er
serieus met jou bestelling is omgegaan.
Meestal geeft ik geen antwoord op deze evaluaties, maar hier moest ik Mijn bestelling was netjes verpakt, dat geeft al het gevoel dat er
serieus met jou bestelling is omgegaan.
Meestal geeft ik geen antwoord op deze evaluaties, maar hier moest ik
even toch een pluim voor geven.
Dank jullie wel voor de mooie schoentjes en de goede service.

netjes verpakt
snel in huis

Liv

Mooie webshop met een leuke afwisselende schoenencollectie. De productinformatie is zeer uitgebreid en de schoenen worden van alle kanten getoond dmv duidelijke foto's. Levering is snel en in een... Mooie webshop met een leuke afwisselende schoenencollectie. De productinformatie is zeer uitgebreid en de schoenen worden van alle kanten getoond dmv duidelijke foto's. Levering is snel en in een goede verpakking. Niets op aan te merken, ik ben meer dan tevreden!

scherp geprijsd, behulpzame medewerkers, snelle levering

avondlevering

J Hage

Al dagen op zoek naar deze schoenen in maat 44, nergens meer te verkrijgen. Uiteindelijk bij Schoenenwinkel.nl alsnog de juiste maat kunnen vinden. Met een kortingscode van €5,- m'n bestelling... Al dagen op zoek naar deze schoenen in maat 44, nergens meer te verkrijgen. Uiteindelijk bij Schoenenwinkel.nl alsnog de juiste maat kunnen vinden. Met een kortingscode van €5,- m'n bestelling kunnen doen.

snel geleverd, fijne follow up

Noa

Ik koop geregeld schoenen voor mijzelf, mijn dochter of mijn man bij Schoenenwinkel.nl. Altijd snel in huis en bij vragen krijg je snel en duidelijk antwoord. Goede kwaliteit schoenen voor leuke... Ik koop geregeld schoenen voor mijzelf, mijn dochter of mijn man bij Schoenenwinkel.nl. Altijd snel in huis en bij vragen krijg je snel en duidelijk antwoord. Goede kwaliteit schoenen voor leuke prijzen. Voor mijn dochter bestel ik vaak twee maten en dan stuur ik de andere kosteloos weer terug. Dat mag best eens gezegd worden.

prijzen, aanbod, website

ZEER SLECHT !!

snelle levering maar hele slechte langzame afhandeling

ga wat klantvriendelijker te werk . neem de telefoon op . en stort geld tijdig terug . en lees je mail

Pieter

Goede service en snel

Goede service en snelle levering voor een mooi prijsje!

A Westerman

Snelle levering. Paar keer besteld omdat de maat van de schoenen niet goed was. Retourneren en geld terug was prima. Geen problemen mee gehad. Schoenen waren zoals op de afbeelding dus blij mee.