Olaf & Moniek

Niks op aan te merken.

Vriendelijk geholpen door een medewerker van Schoenenwinkel.nl en een zeer snelle levertijd.

mevr. Willems

Adidas sneakers gekocht na 20:00 besteld, 5 euro goedkoper dan bij Zalando en ik had ze de volgende dag al in huis. Netjes verpakt en nog een tegoedbon voor een volgende bestelling. Kijk dat is nou... Adidas sneakers gekocht na 20:00 besteld, 5 euro goedkoper dan bij Zalando en ik had ze de volgende dag al in huis. Netjes verpakt en nog een tegoedbon voor een volgende bestelling. Kijk dat is nou service!

levertijd, prijs, klantgericht

meer keuze

vdStelt

Fijne snelle levering. Al een paar keer besteld omdat de maat eerst niet naar wens was. Retourneren en geld terug was prima geregeld. Geen problemen gehad. Schoenen waren zoals op de afbeelding... Fijne snelle levering. Al een paar keer besteld omdat de maat eerst niet naar wens was. Retourneren en geld terug was prima geregeld. Geen problemen gehad. Schoenen waren zoals op de afbeelding dus blij mee.

vlotte levering
snelle retourbetaling
mooie schoenen

meer informatie over hoe de schoenen vallen.

Fons

Zeer snelle levering, ik had schoenen om 7 uur 's avonds besteld en de volgende morgen werden ze al geleverd. Eindelijk ook een webshop die mijn maat heeft: 47. Nooit meer schoenen in het... Zeer snelle levering, ik had schoenen om 7 uur 's avonds besteld en de volgende morgen werden ze al geleverd. Eindelijk ook een webshop die mijn maat heeft: 47. Nooit meer schoenen in het buitenland halen!

Goed verpakt, zeer snel geleverd, vriendelijk

Meer Herenschoenen

Eva

Ik heb al vaak via Schoenenwinkel.nl besteld en ben erg tevreden over de website, de snelle levering en het snelle terugstorten van het geld van retourleveringen. De laatste keer was de ritssluiting... Ik heb al vaak via Schoenenwinkel.nl besteld en ben erg tevreden over de website, de snelle levering en het snelle terugstorten van het geld van retourleveringen. De laatste keer was de ritssluiting van een laars binnen één maand kapot. Dit heb ik direct gemeld en is direct voor mij opgelost. Zeer tevreden!

snelle levering, snelle retour betaling, goede prijzen,

meer informatie over levering, levering liever door PostNL dan GLS

Ronan van Zandbeek

Weer top! weer snel!

keurige levering , snel , betrouwbaar. fijn dat je achteraf kunt betalen.

nog niet gevonden

Anja - Zwanenburg

Fijn geholpen, snel geleverd!

Fijne en gemakkelijke webshop met een verrassend assortiment en duidelijke foto's

Nog meer merken en productgroepen

Lies

Sandalen gekocht op het allerlaatste moment. Vrijdag bestelde ik ze, en zaterdag was het feest al.
Zaterdag heb ik ze dan ook daadwerkelijk binnengekregen! Helemaal Super!

snelle levering
aardige medewerkers
leuk geprijsd

betere info verloop order in de 'mijn Schoenenwinkel.nl' sectie op de website.

Ellen

Zeer positieve ervaring

Keurige levering, zeer snel (s avonds besteld, s ochtends in huis) en fijn dat ik pas na ontvangst mag betalen.

Geen, ga zo door!

H Hoekstra

Klantvriendelijk!

Ik ben zeer tevreden met de service en snelheid van Schoenenwinkel.nl. De plaatjes van de schoenen komen zeer goed overeen met de bestelling die uiteindelijk bij je binnenkomt. Bestelling snel... Ik ben zeer tevreden met de service en snelheid van Schoenenwinkel.nl. De plaatjes van de schoenen komen zeer goed overeen met de bestelling die uiteindelijk bij je binnenkomt. Bestelling snel geleverd en goede bereikbaarheid voor vragen.

Meer doen met video's en of bijvoorbeeld mensen die de schoenen voorpassen. Zodat je kan zien hoe ze aan de voet staan.