Lisette

Professioneel en vriendelijk

Uw ervaring

Zeer goede ervaringen met mr. Auke Bakker. Zeer vriendelijk, menselijk en professioneel begeleid in de scheiding. Nam de tijd en had oog voor beiden.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw reactie. Fijn te horen dat u het traject zo heeft ervaren!

Ismintha Waldring

Goede ervaring bij een verdrietige beslissing

Uw ervaring

Als professioneel, snel en goed.

Mikel Schuurink

Goede service

Janneke

Onzorgvuldig, onprofessioneel

Uw ervaring

Raakt papieren kwijt, langzaam, weinig tijd nemend, ontransparant, koud onvriendlijke en onzorgvuldig. Meermaals fouten en beloften hoe ze fouten zouden oplossen, maar is nijs van terecht gekomen.... Raakt papieren kwijt, langzaam, weinig tijd nemend, ontransparant, koud onvriendlijke en onzorgvuldig. Meermaals fouten en beloften hoe ze fouten zouden oplossen, maar is nijs van terecht gekomen. We moesten steeds opnieuw papieren opsturen, dingen checken en zelf nabellen.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw review. Vervelend te horen dat u niet te reden bent. In uw dossier is de rechtbank documenten kwijtgeraakt. Dit heb ik u vlak voor kerst laten weten. Ik begreep dat u het zeer... Hartelijk dank voor uw review. Vervelend te horen dat u niet te reden bent. In uw dossier is de rechtbank documenten kwijtgeraakt. Dit heb ik u vlak voor kerst laten weten. Ik begreep dat u het zeer vervelend vond dat ik u voor de kerst heb geinformeerd. Dat is zeer spijtig, aangezien ik u uiteraard geen vervelende kerst heb willen bezorgen. Ik heb u aangegeven dat de rechtbank de stukken inmiddels heeft getraceerd. Uit uw review maak ik op dat nog verwarring bij u bestaat waar de documenten zijn zoekgeraakt. Ik heb u uitgenodigd voor een gesprek bij ons op kantoor. Ik hoop dat u als og van dat aanbod gebruik maakt.

Hanney Bruijn

Waardeloos

Uw ervaring

Wat een vreselijke koude club , zeer onpersoonlijk, no way raad ik dit bedrijf aan

J.P.van Olffen

Scheiden doe je samen

Uw ervaring

Met dank voor de goede hulp en begeleiding bij de echtscheiding. Bij alle genomen stappen bleek geduld naar ons als echtelieden toe waar nodig en spoed en doortastenheid naar het juridsch doorvoeren... Met dank voor de goede hulp en begeleiding bij de echtscheiding. Bij alle genomen stappen bleek geduld naar ons als echtelieden toe waar nodig en spoed en doortastenheid naar het juridsch doorvoeren toe. Een uiterst prettige ervaring en met dank voor de deskundigheid van het bureau en de medewerkers.

Akkerman

zeer goed

Esméralda Kersten

Uitstekende hulp

Uw ervaring

We werden goed te woord gestaan. Alles werd doorgenomen in Jip en Janneke taal. We kregen goede tips.