Sophie

Snel en vriendelijk, voor een mooie prijs.

Uw ervaring

Wij waren binnen 3 weken gescheiden. Van tevoren was duidelijk wat de dienstverlening zou zijn en hoeveel het zou kosten. Vriendelijke en vlotte afhandeling.

Ellen Stoop

Fijn en gemakkelijk

Uw ervaring

Adequate dienstverlening, vriendelijk en goed onderbouwd advies

Truus

Vriendelijk en behulpzaam

Uw ervaring

Heel snel en goed geregeld. Goed bereikbaar voor vragen en een heldere aanpak.

Kooijmans

Uitstekend

Jansen

Zeer vakkundig en accuraat

Uw ervaring

We werden zeer snel en netjes geholpen. Alle instructies vooraf waren duidelijk en het gesprek verliep heel erg prettig. Van de verdere afhandeling werden we steeds keurig op de hoogte gehouden.

Streumer

Een nare situatie is snel, efficient en vakkundig aangepakt

Uw ervaring

Een prima, snelle en bovenal vakkundige begeleiding om het scheidingsproces zo effectief mogelijk af te handelen. Wij ervoeren het front-office and back-office proces als gedegen en... Een prima, snelle en bovenal vakkundige begeleiding om het scheidingsproces zo effectief mogelijk af te handelen. Wij ervoeren het front-office and back-office proces als gedegen en klantvriendelijk. Dank voor de goede zorg.

Cynthia

Prettig en makkelijk

Uw ervaring

Wij gaan als vrienden uit elkaar en hebben daarom voor online scheiden gekozen. Dit was een juiste keuze, want het proces ging heel snel, alles werd heel duidelijk uitgelegd en als we vragen hadden,... Wij gaan als vrienden uit elkaar en hebben daarom voor online scheiden gekozen. Dit was een juiste keuze, want het proces ging heel snel, alles werd heel duidelijk uitgelegd en als we vragen hadden, ging de communicatie ook heel soepel.

Theo Jansen

Echtschedingsconvenant