Alex

Makkelijke procedure

Uw ervaring

Procedure verliep makkelijk met duidelijke vraag om documentatie en ondertekenen. Beter kon de indicatie over de tijdslijn en wanneer een extra wens nog wel onder het afgenomen pakket viel.

Coco

Dikke prima !

Uw ervaring

Goede begeleiding en uitleg online !

Rinus

Snel en netjes

Uw ervaring

We zijn snel en zeer correct geholpen

Ruud Hoetmer

Hoe iets moeilijks toch makkelijk kan

Uw ervaring

Korte en duidelijke communicatie zowel on-line als via video-call maakt het geheel minder complex.

Roos Pots

Goed voor het bedrag wat je betaald

Uw ervaring

Het contact verliep goed en alles was helder, samen met het feit dat er met je meegedacht wordt. Het enige nadeel was, was dat ik 6 dagen nadat het officieel afgerond was oas een brief kreeg,... Het contact verliep goed en alles was helder, samen met het feit dat er met je meegedacht wordt. Het enige nadeel was, was dat ik 6 dagen nadat het officieel afgerond was oas een brief kreeg, terwijl mijn duo mij al op de hoogte had gesteld.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor je positieve reactie. Dat DUO al op de hoogte was, komt door het systeem. Alle overheidsinstanties zijn aangesloten op de brp van de gemeente. Zodra de echtscheiding is... Hartelijk dank voor je positieve reactie. Dat DUO al op de hoogte was, komt door het systeem. Alle overheidsinstanties zijn aangesloten op de brp van de gemeente. Zodra de echtscheiding is ingeschreven, weten DUO en de Belastingdienst dit automatisch. Wij moeten echter wachten op de brief van de gemeente, per post. Dat is helaas nog steeds niet gedigitaliseerd bij de meeste gemeenten.

Jansen

Super tevreden

Top, snel en betrouwbaar

Joey

Snel en prima

Uw ervaring

Snelle en prima procedure. Als verbetering: de advocaat had een slechte internetverbinding.

S&J

Super en snel

Uw ervaring

Ondanks dat scheiden erg verdrietig is, heeft Scheiden Online ons heel veel zorgen uit handen genomen. Alles word helder en duidelijk uitgelegd en de procedure ging ook heel snel.

Reactie Scheiden-online:

Bedankt voor je feedback. Fijn te horen dat we hebben kunnen helpen om het proces te vergemakkelijken.

Wild

Correcte en snelle afhandeling

Uw ervaring

Duidelijke aanwijzingen,alles via mail, gesprekken via teams.
Goede uitleg, snelle afwikkeling.

Saskia massop

Goede begeleiding

Uw ervaring

De scheiding is goed begeleid, en netjes en snel afgehandeld.