Chris

Aanrader

Uw ervaring

Zeer positief. Klantgerichte advocaat en dito secretariaat. Korte doorlooptijd.

Jelle

Makkelijk en snel

Uw ervaring

Via deze online scheidingswebsite heb je een convenant wat je invult met de vragen op de website, vrij gemakkelijk dus. Bij andere websites moet je voor een convenant extra betalen.

Zeer tevreden!

Uw ervaring

Wij hebben een goed gevoel overgehouden aan een uiteindelijk onplezierig besluit dat wij hebben moeten nemen om ons huwelijk te beëindigen. Het verloop van het scheidingsproces was goed en... Wij hebben een goed gevoel overgehouden aan een uiteindelijk onplezierig besluit dat wij hebben moeten nemen om ons huwelijk te beëindigen. Het verloop van het scheidingsproces was goed en duidelijk, snel en zakelijk. We hebben al onze vragen kunnen stellen en kregen correcte antwoorden. Zeer tevreden ook over de kosten en de finale afsluiting van ons huwelijk ter plekke van B&Familie advocaten in Utrecht.

Reactie Scheiden-online:

Bedankt voor de positieve feedback! Fijn dat alles naar tevredenheid is afgewikkeld.

Althuizen

Prettige behandeling

Globosan

Snelle en deskundige begeleiding

Uw ervaring

Wij werden zeer vlot geholpen en kregen duidelijke uitleg over het opstellen van het convenant. Het is ook heel gebruiksvriendelijk dankzij het voorbeeld convenant dat gewoon in Word kan worden... Wij werden zeer vlot geholpen en kregen duidelijke uitleg over het opstellen van het convenant. Het is ook heel gebruiksvriendelijk dankzij het voorbeeld convenant dat gewoon in Word kan worden aangepast en teruggestuurd naar Scheiden-buitenland.
Het persoonlijk contact met advocaat Auke Bakker verliep heel plezierig, waardoor we er in een sessie volledig uit kwamen. Natuurlijk helpt het als je het samen van te voren al eens bent over de inhoud. Scheiden online of vanuit het buitenland is dan ook zeker prima te doen met de hulp van B& familierecht advocaten.

Zeer geschikt

Zeer goed

Lisette Luijk

Vlot en meedenkend

Uw ervaring

Ondanks de verdrietige gebeurtenis toch een positieve ervaring. Vlot en kundig geholpen

Snel geregeld

Uw ervaring

Voorbeeld convenant aangepast en verzonden. Online gesprek ging vlot en soepel. Waren goed bereikbaar voor vragen.