Bert van de Belt

Aanrader

Uw ervaring

Wat ontzettend handig is scheiden on line. Wij hoefden alleen het standaard convenant naar onze wensen aan te passen. De rest werd allemaal geregeld. En binnen een paar weken was alles rond.

Sietske

Snelle acties

Marianne Leenards

Positieve beoordeling

Gemakkelijk en duidelijk

Slijpen

Super snelle en professionele behandeling

Uw ervaring

Wij hebben een goed verzorgde snelle flitsscheiding achter de rug. Als je samen op 1 lijn ligt kwa scheiding dan is deze online scheiding een echte aanrader. We zijn in ons online gesprek goed... Wij hebben een goed verzorgde snelle flitsscheiding achter de rug. Als je samen op 1 lijn ligt kwa scheiding dan is deze online scheiding een echte aanrader. We zijn in ons online gesprek goed geïnformeerd en professionele afhandeling.

knijnenburg

Snel, correct

Uw ervaring

prettig te woord gestaan, vertrouwd gevoel

Logan

Professioneel, bekwaam, helder en to the point

Uw ervaring

Uitstekend. Contact met het secretariaat en de advocaat als zeer prettig ervaren. Kundig, behulpzaam en niet lang van stof, waardoor het zeer effectief en efficiënt is. Juist in een lastige periode,... Uitstekend. Contact met het secretariaat en de advocaat als zeer prettig ervaren. Kundig, behulpzaam en niet lang van stof, waardoor het zeer effectief en efficiënt is. Juist in een lastige periode, is het fijn om zo te kunnen samenwerken. Wat ook scheelt is dat wij op goede voet met elkaar staan (als inmiddels ex-partners), waardoor er aan onze kant geen onduidelijkheid bestond over de wensen en we zelf alle documentatie goed konden voorbereiden.

M. Spijkers

Echtscheiding

Uw ervaring

Een positieve ervaring! Er werden kritische vragen gesteld, dat gaf duidelijkheid. Het proces was efficiënt. In 4 weken zijn wij gescheiden.

Ronald

Fijn en goed geholpen.

Cees den Ouden

Tevreden klant

Uw ervaring

Alles zeer correct en snel geregeld en steeds op de hoogte gehouden hoe ver de verloopt

Wilbert

Professioneel goed

Uw ervaring

Goed. Digitale afdoening efficient.