Rob

Snelle en professioneel begeleide scheidingsprocedure

Uw ervaring

Wij zijn uitstekend geholpen door Scheiden-online. Na het invullen van het online formulier ontvingen wij onmiddelijk een opzet voor het scheidingsconvenant, waar we nog enkele keuzes in moesten... Wij zijn uitstekend geholpen door Scheiden-online. Na het invullen van het online formulier ontvingen wij onmiddelijk een opzet voor het scheidingsconvenant, waar we nog enkele keuzes in moesten maken. De enkele vragen die wij hier over hadden, werden goed beantwoord tijdens het online consult. De afwikkeling daarna ging bijzonder snel, waarbij we goed up-to-date werden gehouden door Scheiden-online.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw review. En goed te lezen dat het traject goed is verlopen.

Corien

Snel, duidelijk en vriendelijk geholpen

Uw ervaring

Scheiden on-line is makkelijk als je er samen uitkomt. Het proces werd duidelijk gecommuniceerd. De behandelaar had kennis van zaken en kon elke vraag beantwoorden.

Tevreden

Uw ervaring

Snel en goede afhandeling van echtscheidingsprocedure.

Maartje Bak

Beoordeling

Uw ervaring

Rust in de chaos en emoties kunnen vinden.
Zeer emphatische mediator. Neemt alle tijd om het goed te kunnen regelen. Ik voelde mij echt gehoord in het proces.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw positieve recatie. Chiel heeft u graag bijgestaan tijdens de mediation en datzelfde geldt voor mij voor de afwikkeling daarna. Ik wens u beiden nogmaals alle succes toe voor... Hartelijk dank voor uw positieve recatie. Chiel heeft u graag bijgestaan tijdens de mediation en datzelfde geldt voor mij voor de afwikkeling daarna. Ik wens u beiden nogmaals alle succes toe voor de toekomst.
Auke

Yvonne Onwezen

Goed bedrijf

doorzichtig, eerlijk en snel

P. N. van der Heijden

Ervaring met B& Familierecht Advocatuur & Mediation

Uw ervaring

Mijn contacten met B& Familierecht Advocatuur & Mediation heb ik als bijzonder prettig ervaren.
Mijn scheiding is op een snelle en professionele manier behandeld.

Willem Hoekstra

Vakkundig en goed geregeld

Uw ervaring

Vanaf de aanmelding steeds goed contact en via de mail veel informatie en hulp.
Ook telefonisch goed bereikbaar en alles uiteindelijk netjes en snel geregeld.

Bedankt voor uw review.

Jacqueline

Goed geregeld!

Uw ervaring

Duidelijke info, daarna online gesprek, alle afspraken nagekomen. Binnen 6 weken gescheiden. Geen gedoe!

Snel en deskundig

Uw ervaring

De scheiding is snel en deskundig afgerond en alles kon online geregeld worden.

Dirk schijffelen

Erg tevreden