M Zwartewaalsloot

Fijn contact

Uw ervaring

Als heel vriendelijk en behulpzaam

Nicole van der Pal

Beoordeling adviesdiensten

Uw ervaring

Heel positief, goed voorbereid, korte lijnen en concreet en duidelijk advies.

J. Groen

Bij Scheiden-online is het regelen van de scheiding in goede handen

Uw ervaring

Heel positief. Ze doen wat ze beloven en snel en accuraat.

jw drijver

Mijn ervaring met Scheiden-online

Uw ervaring

Vanaf het eerste contact tot aan de inschrijving van onze scheiding hadden we een prettig gesprek met de advocaat en medewerkers. De zekerheid die ze uitstraalden, hebben ze waar gemaakt. Goede hulp... Vanaf het eerste contact tot aan de inschrijving van onze scheiding hadden we een prettig gesprek met de advocaat en medewerkers. De zekerheid die ze uitstraalden, hebben ze waar gemaakt. Goede hulp bij het opstellen van het convenant. De reacties waren ook steeds prompt, termijnen redelijk kort. Hun keuze van de rechtbank bleek een snelle uitspraak op te leveren.

Reactie Scheiden-online:

Hartelijk dank voor uw reactie. We proberen inderdaad altijd een rechtbank te kiezen waar de procedure het snelst kan worden afgewikkeld.

Esther Vanderbroeck

Soepel

Uw ervaring

Goede service en makkelijk.

Karin Vastenhoud

Positief

Uw ervaring

Snel en netjes de online scheiding geregeld

Jeroen

Beste scheiding ooit

soepel, meedenkende mensen

S.

Fijne en snelle afhandeling

Uw ervaring

Zeer overzichtelijk en duidelijk traject tegen zeer redelijke kosten.

Peggy de Jong

Heel fijn

Uw ervaring

Wij hebben een hele fijne ervaring gehad bij scheiden-online. Wij hebben duidelijke uitleg gekregen en alles is heel snel en netjes afgehandeld.

A.A.S. S.....

Zeer tevreden

Uw ervaring

Duidelijk informatie, heldere procedure en zeer snelle communicatie op het moment dat we een ongeldig document van de gemeente hadden ontvangen. Ook een goede begeleiding en advies over de gevolgen... Duidelijk informatie, heldere procedure en zeer snelle communicatie op het moment dat we een ongeldig document van de gemeente hadden ontvangen. Ook een goede begeleiding en advies over de gevolgen van onze keuzes die we in het convenant hadden opgesteld.