Michel heskes

Snelle scheiding

Uw ervaring

Goed en duidelijk bij de start van de scheiding
Gesprek duidelijk over wat we moesten doen en snel afgehandeld

RON

Geweldig

kort, snel, en bondig

Leon

Vervelende business

Uw ervaring

Wel goed maar valt altijd tegen

L.A. Brand

Geruisloos scheiden

Uw ervaring

Realiserend dat wij de optimale doelgroep zijn voor een simpele scheiding (geen minderjarige kinderen en vooraf volledige overeenstemming over de rechten en plichten) de meest voor de hand liggende... Realiserend dat wij de optimale doelgroep zijn voor een simpele scheiding (geen minderjarige kinderen en vooraf volledige overeenstemming over de rechten en plichten) de meest voor de hand liggende weg.

Cvr

Tevreden

Marjolijn Ticheler

Marjolijn (Lehnen) - Ticheler

Erg positief.
De uitleg was duidelijk en onpartijdig, dat heb ik als erg prettig ervaren.

Jeannet

Eenvoudig en snel geregeld

Uw ervaring

Ik zag een beetje tegen de ‘het gedoe’ op maar dat was helemaal niet nodig. Alles wordt goed begeleid, duidelijk, vriendelijk en snel afgewikkeld.

Chantal

Review

Uw ervaring

Zeer netjes en duidelijk en snel afgerond voor een niet al te groot bedrag.

Binnen 2 weken geregeld

Uw ervaring

In goed overleg zijn wij gescheiden, waardoor er geen mediator bij betrokken was. Na een erg duidelijk gesprek met advocaat Mr. Auke Bakker was na 14 dagen de scheiding afgerond, inclusief... In goed overleg zijn wij gescheiden, waardoor er geen mediator bij betrokken was. Na een erg duidelijk gesprek met advocaat Mr. Auke Bakker was na 14 dagen de scheiding afgerond, inclusief goedkeuring rechtbank en inschrijving bij de gemeente. Ontzettend fijn dat tijdens een emotionele periode dit onderdeel zo snel en kundig afgehandeld werd.