Supergoede en duidelijke begeleiding, ook met oog op de kinderen Antwoord op alle vragen en onduidelijkheden. Fijn dat deze begeleiding er is in hectische tijden van een scheiding.

Het was heel fijn om dit traject met Roosmarijn te doorlopen. We wisten dat we gingen scheiden, maar liepen daarna eigenlijk dood op een muur van geregel. En Roosmarijn wist hier rust, structuur en... Het was heel fijn om dit traject met Roosmarijn te doorlopen. We wisten dat we gingen scheiden, maar liepen daarna eigenlijk dood op een muur van geregel. En Roosmarijn wist hier rust, structuur en duidelijkheid in te brengen. De gesprekken liepen soepel en ik had echt het gevoel dat ik haar kon vertrouwen. Het is een meerwaarde om met Roosmarijn dit traject aan te gaan!

Inge

Stap voor stap heeft Roosmarijn ons geholpen bij het hele proces. Naast alle zakelijke onderwerpen gaat ze de bijkomende emoties niet uit de weg. Alles mag besproken worden en krijgt aandacht. Ze... Stap voor stap heeft Roosmarijn ons geholpen bij het hele proces. Naast alle zakelijke onderwerpen gaat ze de bijkomende emoties niet uit de weg. Alles mag besproken worden en krijgt aandacht. Ze reageert snel op vragen en denkt mee in oplossingen.

S. van Kempen

Heel tevreden!

Goede begeleiding waardoor we de juiste beslissingen en afspraken hebben gemaakt. Bedankt Roosmarijn!

S. van der Plas

Goede mediator met verstand van zaken. Was oprecht betrokken tijdens het proces. Nu ook na de scheiding kunnen we met al onze vragen nog bij haar terecht.

Norbert Baart

Goed geholpen in de breedste zin van het woord

Bart

Bedankt Roosmarijn, zonder jou hadden wij dit op deze manier niet zo goed kunnen afsluiten. Het gaf een boel rust thuis.

J.W.

Oprecht betrokken en zeer deskundig!

Roosmarijn heeft ons goed geholpen met de afwikkeling van onze scheiding. Ze was onpartijdig en we hebben goede uitleg en begeleiding gehad. Alles verliep soepel en snel zoals wij het graag wilden.