Olga T.

We hebben een soepele scheiding gehad en Roosmarijn heeft ons daarbij op een prettige en geduldige manier ondersteund. Ze stelde zich empathisch op en we hadden een goede klik. Wel miste ik soms... We hebben een soepele scheiding gehad en Roosmarijn heeft ons daarbij op een prettige en geduldige manier ondersteund. Ze stelde zich empathisch op en we hadden een goede klik. Wel miste ik soms informatie over bepaalde onderwerpen (bv wat voor gevolgen het kan hebben als we een kinderkostenrekening nemen ipv kinderalimentatie). Ook had ik soms moeite om voor mijn eigen belangen op te komen en cijferde ik mezelf weg ten opzichte van de belangen van mijn ex-man, ik miste daarin een kritische houding van Roosmarijn. Uiteindelijk heb ik aangegeven dat ik meer sturing zou willen, ze pakte de feedback heel goed op. Op het laatst waren we wel geschrokken van hoeveel de advocaat (waarmee Roosmarijn samenwerkt) vroeg voor de juridische afhandeling (bijna 500 euro), daar hadden we geen rekening mee gehouden. Ook kregen we van de notaris te horen dat we meer geïnformeerd hadden moeten zijn over de akte van verdeling. Dus kortom: een prettige samenwerking, maar misten soms wel wat informatie.

Crist-Jan Manniën

Roosmarijn is heel prettig in de omgang, luistert goed en stelt zich heel onpartijdig op

Emile Noorlander

Zeer prettig contact

Roosmarijn is een heel lief,meelevend maar bovenal professioneel persoon!
Die je ontzettend goed begeleid op deze hele moeilijke weg.
Je kan geen beter iemand treffen!

Jos

Ik ben erg tevreden met de manier waarop Roosmarijn ons heeft begeleidt in dit toch lastige proces. Zeer deskundig en zeer betrokken heeft zij ons door dit traject geholpen.

Yolande Bourgeois

Alles duidelijk uitgelegd en snel geregeld...gesprekken gingen respectvol en open, met een beetje humor maakte t niet te zwaar.
Hoe Roosmarijn met de Kids haar gesprek voerde ben ik zeer...
Hoe Roosmarijn met de Kids haar gesprek voerde ben ik zeer tevreden. Om pubers aan t praten te krijgen over de scheiding...getuigd van ervaring en respect naar hun toe.
Dank je wel Roosmarijn dat je t voor ons gezin zo vloeiend hebt laten verlopen!

Jeroen

Prettig en zeer professioneel, heeft zaken snel en goed op orde

Bernt Smit

RoosMarijn, prettig om mee samen te werken, constructief, onpartijdig en opbouwend; zoekt naar oplossingen en oog voor detail en emotie

Chris van Raamsdonk

Super professioneel en vriendelijk geholpen . Ook op het persoonlijke vlak vond ik het heel fijn om met Roosmarijn te praten. Zij is een heel fijne vrouw.

Vincent Wolvers

Heel prettig en behulpzaam