Stefan

Ondanks dat je niet in een situatie als een scheiding wilt zitten ben ik blij met de begeleiding die wij hebben gekregen van Roosmarijn. Persoonlijk, maar zonder partij te kiezen worden alle stappen... Ondanks dat je niet in een situatie als een scheiding wilt zitten ben ik blij met de begeleiding die wij hebben gekregen van Roosmarijn. Persoonlijk, maar zonder partij te kiezen worden alle stappen in het proces met je doorlopen en wordt er gekeken wat er voor onze specifieke situatie kon en nodig was. Werkelijk alles neemt ze uit handen en dat is erg prettig als je al veel aan je hoofd hebt in zo'n situatie. Helder en snel in de communicatie waardoor onze scheiding zeer vlot doorlopen is.

M.Naidoo

Roosmarijn is not only passionate about what she does, she is also really good at it. Her patience, he insightful questions and her guidance is what made a huge difference in me and my ex-husband... Roosmarijn is not only passionate about what she does, she is also really good at it. Her patience, he insightful questions and her guidance is what made a huge difference in me and my ex-husband having a peaceful divorce. Roosmarijns has an unusual combination of being able to be not only emotionally intelligent during mediating our conversations but she was also really good with the financial stuff. Thank you Sincerely!

T. van der Kwaak

Roosmarijn heeft ons heel vakkundig geholpen en is erg vriendelijk. Ik voelde mij persoonlijk erg op mijn gemak bij haar.

Eelco Timmer

Vriendelijk, Professioneel en oog voor detail

Marcel Turk

Roosmarijn legt alles rustig en goed uit en luistert ook goed naar beide partijen

Randy van der Vlugt

Roosmarijn is een topper! Professioneel, kundig, zorgvuldig, betrokken. Er is alle ruimte voor vragen, emoties etc. Ik voelde me gehoord en begrepen, en het hele proces heeft heel veel inzicht... Roosmarijn is een topper! Professioneel, kundig, zorgvuldig, betrokken. Er is alle ruimte voor vragen, emoties etc. Ik voelde me gehoord en begrepen, en het hele proces heeft heel veel inzicht gegeven en ons veel dingen uit handen genomen die wij zelf niet hadden gekund (of niet zo goed). Ook fijn dat er een gesprek met de kinderen bij het traject in zat. Een ontzettend prettige samenwerking.

Kristan Roelen

Zeer deskundig, zeer empathisch en doelgericht.

Suzie Kuijpers

Ik vond Roosmarijn prettig als persoon, onpartijdig, maar daardoor niet bang te zeggen wat ze er van vindt. Ze legt alles duidelijk uit en neemt je praktisch werk uit handen. Verder vond ik het fijn... Ik vond Roosmarijn prettig als persoon, onpartijdig, maar daardoor niet bang te zeggen wat ze er van vindt. Ze legt alles duidelijk uit en neemt je praktisch werk uit handen. Verder vond ik het fijn dat ze onze kinderen ook heeft gesproken, die dat gesprek hebben samengevat als ‘leuk’, ondanks het voor hen lastige onderwerp

Edwin

Heel duidelijk en goed geholpen, aandacht voor alles wat geregeld moet worden en de emoties. Kinderen hebben ook een fijn gesprek gehad met Roosmarijn.

Yvonne

Prettige begeleiding, Roosmarijn heeft ons op een hele fijne en deskundige manier bijgestaan in de afhandeling van onze scheiding.