Bouma

Top producten, voor een redelijke prijs. Een vlotte bezorging en zeer tevreden.

Bezorging is vlot en met een leuk extraatje erbij, top

Eric

Snelle bezorging en altijd zit er iets extra’s in het pakket. Met de kerst zelfs nog meer.

Bezorging en attentie

Pb

Best snel geleverd en over het algemeen zéér tevreden. Wat ik wél bijzonder jammer vind, is dat men in mijn pakje tóch ook van die plastic/isomo schilfers toegevoegd had. Dit is ecologisch toch... Best snel geleverd en over het algemeen zéér tevreden. Wat ik wél bijzonder jammer vind, is dat men in mijn pakje tóch ook van die plastic/isomo schilfers toegevoegd had. Dit is ecologisch toch echt niet langer te verantwoorden. Er zijn ondertussen toch veel volwaardige alternatieven in karton, geplooid kartonpapier,……. Bovendien was het in mijn pakje niet nodig: er zaten vier potjes balsem in, elk verpakt in een kartonnen doosje, dus geen kans op beschadiging.
Maar voor de rest dus wél top: ruime keuze die je elders niet snel vindt, fijn verhaal ook over ontstaan van de zaak én vlot geleverd.

Beste,
Beste,
Ik begrijp uw zorgen met betrekking tot de duurzaamheid van verpakkingsmaterialen. Wij delen deze zorgen en proberen op velerlei wijze het milieu minimaal te belasten. Onze opvulmaterialen van recyclebaar en biologisch verantwoord geproduceerd plastic zijn een bewuste keuze. Onze schuimpjes zijn bewust gekozen om hun verantwoorde samenstelling en bevatten vooral lucht! Wanneer we andere vul- en beschermmiddelen via onze producenten ontvangen, kiezen we voor hergebruikt – de minst milieubelastende optie.
Helaas vragen onze producten om bescherming, onderweg van ons als leverancier naar de klant. Het vervoerstraject en de omgang met deze producten vraagt hier nu eenmaal om. Beschadigde producten worden door onze klanten – zoals begrijpelijk – niet geaccepteerd.
Het retourneren en opnieuw verzenden is ook belastend voor het milieu. Gelukkig weten we deze retourzendingen tot een minimum te beperken.
Op onze website delen we onze aanpak op duurzaamheid: www.scheersalon.nl/duurzaam

Bart Kreijkamp

Eat een verassing, prachtig verpakt met vloeipapier door Lenneke.
Heerlijk geurend met een qr code verwijzing, en een lekker mosterje.
Dat is nog es leuk uitpakken

AANDACHT!

Scheersalon

Alles prima in orde, netjes verpakt en verzonden

Niet van toepassing

Reactie Scheersalon:

Dank u voor uw beoordeling, we waarden dit enorm.

Frenk Skrabanja

Goede levering alleen jammer dat het misgaat bij DHL

Assortiment

Reactie Scheersalon:

Beste Frenk, Zoals telefonisch besproken biedt ik u onze excuses aan. Uw bestelling is - zoals u weet - direct door ons verzonden, helaas hebben we geen controle op de DHL service. Voorheen... Beste Frenk, Zoals telefonisch besproken biedt ik u onze excuses aan. Uw bestelling is - zoals u weet - direct door ons verzonden, helaas hebben we geen controle op de DHL service. Voorheen verzonden we met PostNL – ook hier ervaarden we bij tijd en wijle bezorging problemen. Bij DHL is dit helaas ook soms het geval.
Team Scheersalon

Natasja

Prima!

Snel geleverd, mooi verpakt en een lekkere geur zodra je het pakketje openmaakt.

Reactie Scheersalon:

Fijn dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen!

H.M. Koopman

Al het goede komt uit Brabant....het is WEER bewezen....perfecte service, perfect product....werkelijk enorm gelukkig !

( gewoon ) GOED

Reactie Scheersalon:

Fijn dat u de moeite heeft genomen ons te beoordelen, we waarderen dit enorm!

BLF van der Linden

Fijne producten goede service super snelle levering

Kwaliteit

Reactie Scheersalon:

Dank u voor uw beoordeling, we waarderen dit enorm!

Jelle van den Dool

Super

uitstekende service

Reactie Scheersalon:

Dank voor uw beoordeling. Fijn te horen dat het probleem met het scheermes direct naar tevredenheid werd opgelost!