David

Uitstekend

*Duidelijke informatie over de producten op de website
*Een makkelijk en overzichtelijk bestelproces.
*Bestellingen zijn voorzien van een track & trace code
*Bestellingen worden...
*Duidelijke informatie over de producten op de website
*Een makkelijk en overzichtelijk bestelproces.
*Bestellingen zijn voorzien van een track & trace code
*Bestellingen worden goed beschermd ingepakt.
*Bestellingen worden snel bezorgd.
*Algehele communicatie over het order en leveringsproces staat in duidelijke taal omschreven.

Reactie Scheersalon:

Dank voor uw uitgebreide feedback. Uw verbeterpunt, het webshopkeurmerk logo, is sinds we over zijn naar de nieuwe website inderdaad niet mer op de homepage zichtbaar. Ik heb dit direct doorgegeven... Dank voor uw uitgebreide feedback. Uw verbeterpunt, het webshopkeurmerk logo, is sinds we over zijn naar de nieuwe website inderdaad niet mer op de homepage zichtbaar. Ik heb dit direct doorgegeven en hoop dat het spoedig weer wel zichtbaar is. Dank u wel voor uw input!

Daniël Lips

"Gewoon" goed!!!

Netjes verpakt en ook netjes ontvangen. Door wat onverklaarbare betalingsproblemen iets langer moeten wachten. Maar het zou stom zijn voor zulke dingen tot op de laatste dag te wachten, dus van mijn... Netjes verpakt en ook netjes ontvangen. Door wat onverklaarbare betalingsproblemen iets langer moeten wachten. Maar het zou stom zijn voor zulke dingen tot op de laatste dag te wachten, dus van mijn kant was het zeker geen probleem!!!

Arman van Dijk

Ik had een aardig stel vragen en werd telefonisch heel erg goed bijgestaan. We hebben een prachtige combinatie gemaakt van alle items die ik nodig zou hebben voor een fijne scheer ervaring. De... Ik had een aardig stel vragen en werd telefonisch heel erg goed bijgestaan. We hebben een prachtige combinatie gemaakt van alle items die ik nodig zou hebben voor een fijne scheer ervaring. De volgende dag had ik alles al binnen.

Betrokkenheid, kennis over de producten en een vriendelijke houding.

Göran Verpoucke

Super, klant gericht en geduldig. Ik was terplaatse om een nieuwe geur te zoek voor mijn aftershave en zeep. Geduldig ging Jeroen mee opzoek naar de geur die mij lag. Van harte bedankt!

Product kennis en klantgerichtheid

Harry

Zeer goede uitleg van Jeroen over het open scheermes. Iemand die zijn werk met passie en liefde doet.

Heeft alle tijd voor uitleg. Wat mijn voorkeur heeft.

Jan Treffers

Uitstekende beschrijving van de artikelen. Snelle levering.

Uitvoerige omschrijving van dat wat wordt aangeboden.

Gast

Ook 's avonds geeft het bedrijf antwoord op mijn vragen!

Duidelijke informatie

Reactie Scheersalon:

Dank je voor uw review. Heeft u informatie of advies nodig? U kunt ons ook telefonisch om advies vragen, of bezoek onze scheerwinkel.

Paul Huizinga

Zeer vriendelijk en goed advies. Prima producten en snelle levering.

Advies en snelle levering en altijd een cadeautje bij de zending.

Reactie Scheersalon:

Dank je voor deze review. Ondertussen is Truefitt & Hill toegevoegd aan ons assortiment. Dit stond al op de planning!

Stefan Schreurs

Super goede service van Jeroen en snel bezorgd! Super tevreden!

Duidelijke foto’s en omschrijving

Reactie Scheersalon:

Fijn te horen dat u zo tevreden bent!

M.klaassen

Prettig en reageerd snel

Snelle actie op mijn vraag