Pb

Best snel geleverd en over het algemeen zéér tevreden. Wat ik wél bijzonder jammer vind, is dat men in mijn pakje tóch ook van die plastic/isomo schilfers toegevoegd had. Dit is ecologisch toch echt niet langer te verantwoorden. Er zijn ondertussen toch veel volwaardige alternatieven in karton, geplooid kartonpapier,……. Bovendien was het in mijn pakje niet nodig: er zaten vier potjes balsem in, elk verpakt in een kartonnen doosje, dus geen kans op beschadiging.
Maar voor de rest dus wél top: ruime keuze die je elders niet snel vindt, fijn verhaal ook over ontstaan van de zaak én vlot geleverd.

Reactie Scheersalon:

Beste,
Ik begrijp uw zorgen met betrekking tot de duurzaamheid van verpakkingsmaterialen. Wij delen deze zorgen en proberen op velerlei wijze het milieu minimaal te belasten. Onze opvulmaterialen van recyclebaar en biologisch verantwoord geproduceerd plastic zijn een bewuste keuze. Onze schuimpjes zijn bewust gekozen om hun verantwoorde samenstelling en bevatten vooral lucht! Wanneer we andere vul- en beschermmiddelen via onze producenten ontvangen, kiezen we voor hergebruikt – de minst milieubelastende optie.
Helaas vragen onze producten om bescherming, onderweg van ons als leverancier naar de klant. Het vervoerstraject en de omgang met deze producten vraagt hier nu eenmaal om. Beschadigde producten worden door onze klanten – zoals begrijpelijk – niet geaccepteerd.
Het retourneren en opnieuw verzenden is ook belastend voor het milieu. Gelukkig weten we deze retourzendingen tot een minimum te beperken.
Op onze website delen we onze aanpak op duurzaamheid: www.scheersalon.nl/duurzaam

Score voor Scheersalon: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Baardbalsem