marcello presenza

Prima service. goede feedback.snelle levering.

snelheid

Erik van de Kraats

Dezelfde dag dat ik de voortreffelijke scheerkwast stuurde ontving bericht dat mijn bestelling morgen zou worden geleverd.

Helder, snel en efficiënt

Hans v.d. Zande

Uitstekend!

Grote collectie, snelle levering

Reactie Scheersalon:

Bedankt voor uw beoordeling, dit waarderen we enorm. We hopen u in de toekomst wederom te mogen helpen. Groeten, Team Scheersalon

a.steentjes

Bestel hier altijd mijn scheerspullen. goede ervaring ermee

veel keuze goede prijs

Reactie Scheersalon:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen, we waarderen uw beoordeling en u als trouwe klant! Geniet van uw nieuwe scheerproducten en we hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen, we waarderen uw beoordeling en u als trouwe klant! Geniet van uw nieuwe scheerproducten en we hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Groeten, Team Scheersalon

Hans

Prima service, snelle levering en goede communicatie

alles

Reactie Scheersalon:

Wat goed te horen dat uw shopervaring bij Scheersalon zo goed is bevallen! Geniet van uw nieuwe safety razor en we hopen u in de toekomst wederom te mogen verwelkomen. Groeten, Team Scheersalon

Jan-Willem Allard

Vlotte afhandeling van de bestelling.

- na bestelling worden de artikelen (zeer) snel geleverd. Zondag bestellen is maandagochtend inpakken en verzenden en dinsdag pakketje ontvangen.
- voor de klant is zichtbaar wat je in voorraad...
- voor de klant is zichtbaar wat je in voorraad hebt en dat is pittig te weten.

Reactie Scheersalon:

Wat fijn te horen dat het shoppen bij Scheersalon een fijne ervaring is geweest. We hopen u in de toekomst wederom te mogen helpen.

Bram

Goede service, een safety razor van mij was kapot gegaan en werd daarna vrij snel gebeld om te kijken of ik het zelf nog kon oplossen. Is niet gelukt waarna ik het grootste deel vergoed heb gekregen... Goede service, een safety razor van mij was kapot gegaan en werd daarna vrij snel gebeld om te kijken of ik het zelf nog kon oplossen. Is niet gelukt waarna ik het grootste deel vergoed heb gekregen (ruim één jaar na aankoop). In deze gesprekken heeft Jeroen mij goed geadviseerd voor een nieuwe safety razor.

Snel contact
Goede service
Snelle verzending met goede verpakking

Reactie Scheersalon:

Hoi Bram, Service is wat ons betreft óók na verkoop een logische dienst. We zijn blij jouw scheerbeleving langdurig positief te mogen beïnvloeden. Gegroet, Jeroen.

Willem

Goed bereikbaar, prima service, denken goed mee met de klant en accuraat.

goede service.

Marijn

Uitstekende website, communicatie en verpakking bestelling

bestelling was érg goed en netjes ingepakt, het geurtje als je de doos openmaakt was een leuke verrassing

A.H. Steentjes

Mooie website en goede producten.

De luxe uitstraling van producten