Projecten

adverteren via financiele bloggers eg SVMV, Geldnerd etc

neen

niets

Sascha

Tot heden tevreden met het investeringsgedeelte. De website blijft achter bij de overige platformen en bij de eigen wensen die ik heb als investeerder.

Welke ervaring heeft u met Crowdfunding, en hoeveel jaar?

Tot heden drie jaar ervaring, en over meerdere platformen...

de hpothecaire zekerheden

Heeft u suggesties hoe wij meer naamsbekendheid kunnen genereren?

Neem in ieder geval bescheiden deel op het FOK forum. Vanuit de community wordt er actief meegedacht bij de projecten maar ook bij CF als geheel en de platformen. Er is zoveel kennis aanwezig, zonde... Neem in ieder geval bescheiden deel op het FOK forum. Vanuit de community wordt er actief meegedacht bij de projecten maar ook bij CF als geheel en de platformen. Er is zoveel kennis aanwezig, zonde als je dit niet zou gebruiken. Verder zou SIG wellicht wat meer open kunnen zijn wat er achter de schermen gebeurt. Onbekend maakt onbemind. Wie doet wat op welk moment en wat zijn de afwegingen die er dagdagelijks gemaakt worden. Laat je zelf kennen en leer van de omgeving teneinde door te kunnen groeien.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

ja, ik zou graag in 1 overzicht alle gedane en toekomstige aflossingen, rentebetalingen en openstaande bedragen willen zien en ook zo kunnen downloaden met alle onderliggende gegevens erbij. Nu is... ja, ik zou graag in 1 overzicht alle gedane en toekomstige aflossingen, rentebetalingen en openstaande bedragen willen zien en ook zo kunnen downloaden met alle onderliggende gegevens erbij. Nu is het vaak handmatig controleren of alles wel correct is verwerkt. Helaas is dit niet altijd zo. Ik zou nog meer investeren bij SIG als dit er zou zijn. Dit zou het platform professioneler maken.

ja

Waarom zou u ons aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

Actie's zoals een percentage van het aangedragen geïnvesteerd vermogen over een bepaalde tijd (zoals bij voornamelijmk de P2P platformen.

Tim

Momenteel nog weinig ervaring met sameningeld. Projecten zien er goed uit, rendement is in verhouding tot risico goed. Alleen is het wennen dat de lening aflossingsvrij heb, deze leningen zijn... Momenteel nog weinig ervaring met sameningeld. Projecten zien er goed uit, rendement is in verhouding tot risico goed. Alleen is het wennen dat de lening aflossingsvrij heb, deze leningen zijn vooral gunstig in mijn opzicht voor start-ups, want dan ligt het risico meer bij de investeerders.

6 jaar

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Eens rondkijken voor nieuwe segmenten/andere leningen.

Heeft u suggesties hoe wij meer naamsbekendheid kunnen genereren?

Kleinere inleg gaat echt helpen, dit zien we ook bij bijvoorbeeld meewind, maar dat gaat waarschijnlijk minder opleveren.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

De kosten evenredig over de looptijd verspreiden zoals bij andere crowdfunding sites. Dit zorgt bij beleggers een stabielere uitbetalingsschema en voor sameningeld voor maandelijkse opbrengsten.... De kosten evenredig over de looptijd verspreiden zoals bij andere crowdfunding sites. Dit zorgt bij beleggers een stabielere uitbetalingsschema en voor sameningeld voor maandelijkse opbrengsten. Daarnaast is het risico voor de belegger in de eerste 2 maanden (geen uitbetaling door kosten). Dus ben aan het overwegen om niet te veel te investeren.

Daarnaast is het geld terughalen van het account vrij duur (de andere platforms die ik ken rekenen geen kosten.)

Zou u SamenInGeld aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

Momenteel beleg ik voor een paar familieleden en vrienden in projecten van sameningeld.

Waarom zou u ons aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

Reden dat ik dit doe is om voor hun de inleg te verlagen, meestal willen ze wel meedoen maar dan bijvoorbeeld met 50-100 euro. Zo doen we dit ook op andere platformen.

Pieter Hoogland

Snelle en transparante manier van financiering om investering in vastgoed mogelijk te maken!

Eén project gedaan, in 2020

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Kreeg goede indruk van de website, en had van andere beleggers positieve verhalen gehoord. Dat de investeerders middels een notariële inschrijving gezamenlijk hypotheeknemer worden vond ik daarnaast... Kreeg goede indruk van de website, en had van andere beleggers positieve verhalen gehoord. Dat de investeerders middels een notariële inschrijving gezamenlijk hypotheeknemer worden vond ik daarnaast een sterke pré.

Heeft u suggesties hoe wij meer naamsbekendheid kunnen genereren?

Presentatie geven op real estate netwerk meetings! Daarnaast is er een aantal vastgoedcoaches/trainers actief in Nederland, die zouden jullie rechtstreeks kunnen benaderen (bv Pieter Monsma, Martijn... Presentatie geven op real estate netwerk meetings! Daarnaast is er een aantal vastgoedcoaches/trainers actief in Nederland, die zouden jullie rechtstreeks kunnen benaderen (bv Pieter Monsma, Martijn van de Berg, Steph Rampollo)

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Ik moest op de website soms wat lang zoeken wat nu precies voor mij als investeerder de voorwaarden en regels zijn.

ja

Waarom zou u ons aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

Dat er tot 90% of zelfs 100% LTV beleend kan worden kan voor sommigen zeer interessant zijn verwacht ik.

Robert Heusschen

Nauwelijks

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Relatief hoog rendement voor relatief laag risico

Heeft u suggesties hoe wij meer naamsbekendheid kunnen genereren?

Beloning voor huidige beleggers als ze nieuwe beleggers aanbrengen

Niets

Hans van Eckeveld

Makkelijk

Nvt

Niks

Yvon

Het geeft mij een gevoel van vertrouwen dat ik mijn spaargeld veilig kan investeren met SamenInGeld en het platform is laagdrempelig.

Alleen bij SamenInGeld, ca. 4 jaar

1e indruk goed en komt betrouwbaar over

Op dit moment niet

Waarom zou u ons aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

De vernieuwde website geeft helder weer wat de mogelijkheden zijn met SamenInGeld.

Walter

Welkome aanvulling in de markt van crowdfunding

Als investeerder, ongeveer 300 projecten, sinds 2016

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Risicospreiding, gunstige statistieken, zekerheid van onroerend goed

Crowdfundmarkt.nl en/of data-koppeling met Crowdfundpanel.com

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

Stap af van de eWallet (maak bij voorkeur 1x per maand de uitkeringen automatisch over). Als investeerder beheer ik mijn rekening liever zelf én uitbetalingstransacties zijn wenselijk/noodzakelijk... Stap af van de eWallet (maak bij voorkeur 1x per maand de uitkeringen automatisch over). Als investeerder beheer ik mijn rekening liever zelf én uitbetalingstransacties zijn wenselijk/noodzakelijk voor de PSD2 koppelingen (bijvoorbeeld Crowdfundpanel).

Zou u SamenInGeld aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

Ja, vooral klantenservice en support springt er uit.

Wessel

Het is makkelijk om je geld via SamenInGeld te investeren en hier een mooi rendement mee te maken.

Welke ervaring heeft u met Crowdfunding, en hoeveel jaar?

Ik heb in allerlei soorten van crowdfunding geinvesteerd. Ik heb nu ruim 6 jaar ervaring.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Omdat je een hypotheek als onderpand hebt. Hierdoor acht ik de kans dat je je geld met rente terugkrijgt heel hoog. Daarnaast is het rendement aantrekkelijk.

Heeft u suggesties hoe wij meer naamsbekendheid kunnen genereren?

Op blogs van mensen die vertellen hoe ze financieel onafhankelijk willen worden. Hier zit de doelgroep.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

- Er moet 250 euro per project worden ingelegd. Dit vind ik aan de hoge kant. Liever zou ik zien dat het minimumbedrag 100 is. Van een vriend weet ik dat hij niet in SIG investeert, omdat hij niet... - Er moet 250 euro per project worden ingelegd. Dit vind ik aan de hoge kant. Liever zou ik zien dat het minimumbedrag 100 is. Van een vriend weet ik dat hij niet in SIG investeert, omdat hij niet 250 per project wil inleggen. Zou het 100 zijn, dan zou hij wel investeren. Bovendien geeft een minimumbedrag van 100 ook meer mogelijkheden om andere bedragen te investeren (zoals 200, 300 of 400 i.p.v. alleen 250 en 500).
- De variatie zou nog iets beter kunnen. Merendeel van de objecten komt uit Rotterdam of omgeving. Hierdoor is de geografische spreiding van mijn portefeuille beperkt.

Niets

Veel, 3 jaar