Projecten
Deskundigheid en professionaliteit
Website
Rendement

Tim

Momenteel nog weinig ervaring met sameningeld. Projecten zien er goed uit, rendement is in verhouding tot risico goed. Alleen is het wennen dat de lening aflossingsvrij heb, deze leningen zijn vooral gunstig in mijn opzicht voor start-ups, want dan ligt het risico meer bij de investeerders.

Welke ervaring heeft u met Crowdfunding, en hoeveel jaar?

6 jaar

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Eens rondkijken voor nieuwe segmenten/andere leningen.

Hoe bent u met SamenInGeld in contact gekomen?

via zoekmachines zoals Google

Heeft u suggesties hoe wij meer naamsbekendheid kunnen genereren?

Kleinere inleg gaat echt helpen, dit zien we ook bij bijvoorbeeld meewind, maar dat gaat waarschijnlijk minder opleveren.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

De kosten evenredig over de looptijd verspreiden zoals bij andere crowdfunding sites. Dit zorgt bij beleggers een stabielere uitbetalingsschema en voor sameningeld voor maandelijkse opbrengsten. Daarnaast is het risico voor de belegger in de eerste 2 maanden (geen uitbetaling door kosten). Dus ben aan het overwegen om niet te veel te investeren.

Daarnaast is het geld terughalen van het account vrij duur (de andere platforms die ik ken rekenen geen kosten.)

Zou u SamenInGeld aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

Momenteel beleg ik voor een paar familieleden en vrienden in projecten van sameningeld.

Waarom zou u ons aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

Reden dat ik dit doe is om voor hun de inleg te verlagen, meestal willen ze wel meedoen maar dan bijvoorbeeld met 50-100 euro. Zo doen we dit ook op andere platformen.

Score voor SamenInGeld: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee