Projecten
Deskundigheid en professionaliteit
Rendement
Betaalsysteem

Sascha

Tot heden tevreden met het investeringsgedeelte. De website blijft achter bij de overige platformen en bij de eigen wensen die ik heb als investeerder.

Welke ervaring heeft u met Crowdfunding, en hoeveel jaar?

Tot heden drie jaar ervaring, en over meerdere platformen...

In welke segmenten van Crowdfunding investeert u al?

Eigenlijk alle, maar meer en meer in projecten met hypothecaire zekerheden

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

de hpothecaire zekerheden

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

ja, ik zou graag in 1 overzicht alle gedane en toekomstige aflossingen, rentebetalingen en openstaande bedragen willen zien en ook zo kunnen downloaden met alle onderliggende gegevens erbij. Nu is het vaak handmatig controleren of alles wel correct is verwerkt. Helaas is dit niet altijd zo. Ik zou nog meer investeren bij SIG als dit er zou zijn. Dit zou het platform professioneler maken.

Hoe bent u met SamenInGeld in contact gekomen?

via een online forum

Heeft u suggesties hoe wij meer naamsbekendheid kunnen genereren?

Neem in ieder geval bescheiden deel op het FOK forum. Vanuit de community wordt er actief meegedacht bij de projecten maar ook bij CF als geheel en de platformen. Er is zoveel kennis aanwezig, zonde als je dit niet zou gebruiken. Verder zou SIG wellicht wat meer open kunnen zijn wat er achter de schermen gebeurt. Onbekend maakt onbemind. Wie doet wat op welk moment en wat zijn de afwegingen die er dagdagelijks gemaakt worden. Laat je zelf kennen en leer van de omgeving teneinde door te kunnen groeien.

Zou u SamenInGeld aanbevelen bij uw familie en vrienden?

ja

Wat heeft u van ons nodig om een aanbeveling te doen bij uw eigen netwerk/vrienden/familie?

Actie's zoals een percentage van het aangedragen geĆÆnvesteerd vermogen over een bepaalde tijd (zoals bij voornamelijmk de P2P platformen.

Score voor SamenInGeld: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Geslacht: Man
Afgenomen dienst: