Projecten
Deskundigheid en professionaliteit
Website
Rendement

Wessel

Het is makkelijk om je geld via SamenInGeld te investeren en hier een mooi rendement mee te maken.

Welke ervaring heeft u met Crowdfunding, en hoeveel jaar?

Ik heb in allerlei soorten van crowdfunding geinvesteerd. Ik heb nu ruim 6 jaar ervaring.

Waarom heeft u voor investeren bij SamenInGeld gekozen?

Omdat je een hypotheek als onderpand hebt. Hierdoor acht ik de kans dat je je geld met rente terugkrijgt heel hoog. Daarnaast is het rendement aantrekkelijk.

Hoe bent u met SamenInGeld in contact gekomen?

via zoekmachines zoals Google

Heeft u suggesties hoe wij meer naamsbekendheid kunnen genereren?

Op blogs van mensen die vertellen hoe ze financieel onafhankelijk willen worden. Hier zit de doelgroep.

Heeft u verbeterpunten of tips voor SamenInGeld?

- Er moet 250 euro per project worden ingelegd. Dit vind ik aan de hoge kant. Liever zou ik zien dat het minimumbedrag 100 is. Van een vriend weet ik dat hij niet in SIG investeert, omdat hij niet 250 per project wil inleggen. Zou het 100 zijn, dan zou hij wel investeren. Bovendien geeft een minimumbedrag van 100 ook meer mogelijkheden om andere bedragen te investeren (zoals 200, 300 of 400 i.p.v. alleen 250 en 500).
- De variatie zou nog iets beter kunnen. Merendeel van de objecten komt uit Rotterdam of omgeving. Hierdoor is de geografische spreiding van mijn portefeuille beperkt.

Zou u SamenInGeld aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

Ja

Waarom zou u ons aanbevelen in uw netwerk/vrienden/familie?

Niets

Score voor SamenInGeld: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja