Salut

Snelle levering en goede kwaliteit. Ruime keus uit kaarten en enveloppen.

Ruime keus, snelle levering en goede kwaliteit

Goede ervaring.

Dienstverlening: ik had een fout gemaakt met online bestelling, dit kon snel en eenvoudig telefonisch worden hersteld.

Prima.

Snelle levering.
Zelf samenstellen van de kaart
Kaarten zien er mooi en professioneel uit.

Heel goed

Snelle afhandeling

Snel, correct, precies wat ik wilde.

Zie boven

Bestelling bedankkaart na overlijden (+ nabestelling)

Jammer dat niet meegekeken wordt naar het uiteindelijke ontwerp van de kaart. De drukproef wordt blijkbaar niet gecheckt,, dat moet de klant zelf doen. Bij mijn 2e bestelling van hetzelfde ontwerp... Jammer dat niet meegekeken wordt naar het uiteindelijke ontwerp van de kaart. De drukproef wordt blijkbaar niet gecheckt,, dat moet de klant zelf doen. Bij mijn 2e bestelling van hetzelfde ontwerp was de kaart verbeterd op eigen initiatief, dat was erg fijn! Ik zou het prettig vinden als er meegedacht wordt, het is een vak per slot van rekening.

Reactie Salut:

Beste Anoniem,
Bedankt voor uw review en fijn dat u de detailscores allemaal een 9 of 10 hebt gegeven.
Beste Anoniem,
Er wordt inderdaad niet automatisch meegekeken met het ontwerp. De proefdruk is bedoeld om een goed beeld van de kaart te krijgen.
Natuurlijk kunt u altijd contact met ons opnemen als u vragen hebt over het ontwerp, zodat we met u mee kunnen denken. We zijn elke werkdag bereikbaar van 9.00 - 21.00 uur.
Vriendelijke groet,
Stephanie - Serviceteam Salut

leo knottenbelt

Zeer prettig
veel reacties op de rouwkaart gekregen,omdat het zo'n mooie kaart was.

u heeft direct nieuwe kaarten gestuurd,toen we een fout ontdekten in de tekst.

Laat de drukker de kaarten controleren.
Dit was een hele stomme fout!
Platgevonden inplaats van plaatsgevonden.

Leonard

correcte levering en makkelijke website

Goede service!

Daan Pieter Ricke

Uitstekend, betrouwbaar alles verliep perfect. zelfs met een zondag er tussenin.

Ja , de mogelijkheid om op een fraaie manier een eigen invulling te geven aan de Rouwkaart.

Hou dit niveau vast!