Salut

H. Woudenberg

Snelle levering en een kwalitatief goed product.

Duidelijke website.
Eenvoudige manier om kaarten te ontwerpen.
Geen 'reclame' achter op de kaart.
Snelle levering.

Geen.

Familie Felder

Ik heb een prima ervaring met Salut. Het vernieuwde programma om zelf een rouwkaart te ontwerpen beviel mij beter. Met name het overzichtsscherm was prettiger. De proefdrukken waren netjes en...

Een fijn bedrijf. Ruime keuze

De bereikbaarheid en behulpzaamheid

Dat je bij een bestaande kaart, blanco kunt werken en niet in de kaders zoals in het voorbeeld.

Klantvriendelijk bedrijf. Het resultaat was een prachtige rouwkaart

Het online aanmaken van een adresboek is erg makkelijk, handig ook voor andere familieleden om adressen toe te kunnen voegen en je een mooi overzicht hebt van de te versturen rouwkaarten.

Ik heb geen verbeterpunten

Anoniem RM

Goed, alleen was de proefdruk beter dan het uiteindelijke resultaat zag ik.

Snel afgehandeld.

Stuur een uiteindelijk resultaat na, zodat de klant ziet wat de ontvanger heeft gekregen.

Snelle service.Prettig om zelf de kaarten te ontwerpen

snelle en goede service.

nvt

Hele goede service, ik werd netjes gebeld en gemaild dat de kleuren in combinatie met lettertype gecontroleerd moest worden en dat er daarom vertraging op zat. Zo kwam ik in tijdnood, er werd echt...

Goede service!

Uitstekend. Kaart werd gecontroleerd en een beter voorbeeld in mijn account gezet. Ook in het weekend bereikbaar. Een smsje sturen en een tijdstip werd afgesproken. Handige site.

Bereikbaarheid en meedenken en controle!!

Op de website was het niet helemaal duidelijk te vinden dat een proefdruk alleen met een spoedbestelling geleverd zou worden de volgende dag. Tekst lijkt nu wel te zijn aangepast.

Goede en snelle service.

Ik werd netjes gebeld over dat er een woordje in de tekst was vergeten. Dit hebben zij netjes met mij overlegd!