Salut

Anoniem maar geen enkele connectie met bedrijf

Makkelijk - kwaliteit - alles volgens afspraak
Nogmaals bedankt, geen gedoe, alles werkt en dat heb je nodig in een moeilijke tijd.

Aantal fonts zijn beperk.

Redelijk goed: was wel even zoeken hou een kaart maken op de beste manier

het eindresultaat was prachtig

goed eindresultaat

Geweldig, wat hebben ze fijn meegedacht!

Klantvriendelijkheid en meedenken en ontwerpen!

Wil Bode

Dit was voor mij de eerste keer dat ik zoiets deed. Mijn ervaringen zijn alleen maar positief. Ook reacties van de familie waren top. Kwaliteit foto en papier is geweldig.

Zeer veel keus. Standaardkaarten, maar ook eigen ontwerpen. Bezorging zeer snel met mogelijkheid tot een eerste lay-out. Daarbij de waaier met kleuren en papiersoorten. Perfect! En de prijs is ook... Zeer veel keus. Standaardkaarten, maar ook eigen ontwerpen. Bezorging zeer snel met mogelijkheid tot een eerste lay-out. Daarbij de waaier met kleuren en papiersoorten. Perfect! En de prijs is ook erg aantrekkelijk in vergelijking wat begrafenisondernemers voor deze producten vragen.

Het plaatsen van de tekst en daarna de lettergrootte en lettersoort aanpassen ging wel erg moeizaam. Je moet niet volledig
onbekend zijn met de pc. Al met al ben ik toch wel even bezig...
onbekend zijn met de pc. Al met al ben ik toch wel even bezig geweest.

Er ging iets mis met de verzending van de rouwbrieven vanuit Salut naar ons toe.
Salut heeft dit zeer adequaat opgelost en er voor gezorgd dat de rouwbrieven alsnog op tijd op de post konden....
Alle lof hiervoor.

Gemakkelijk systeem om zelf (rouw)kaarten te kunnen ontwerpen.
Goede telefonische bereikbaarheid

Arjen

Razend snelle en goede service en al met al goed te gebruiken ontwerp tool.

Vooral het sturen van een testexemplaar heeft ons geholpen de juiste keuze te maken. De verzendservice is uitstekend met een goede en relatief eenvoudige upload van adressen

Woorden in de teksten kunnen niet individueel van kleur veranderen of onderstreept worden

Sam

Kwaliteit is hoog. Vlotte levering.

Hoge kwaliteit. Telefonisch contact als men denkt dat iets onjuist is.

?

Prachtige kaarten van zeer goede kwaliteit, een zeer behulpzame klantenservice en de leveringsopties waren geschikt om alles naar wens én op tijd te kunnen posten.

Leveringsopties zijn uitgebreid en betaald. Ik heb alles op de kaart naar wens aan kunnen passen, de kwaliteit was zeer goed en ze hebben een klantenservice die je perfect helpt.

Geen.

Zeer competent en ervaren bedrijf! Giede kwaliteit van het drukwerk

Nadat door het transportbedrijf een fout was gemaakt werd door de professionele aanpak van salut alles naar tevredenheid opgelost! Ben daarover zeer tevreden

Het transportbedrijf waarmee wordt samengewerkt heeft er een puinhoop van gemaakt! Ik werd door hun 3 dagen nadat de 1e levering was fout gegaan door een zogenaamde foute aflevering in... Het transportbedrijf waarmee wordt samengewerkt heeft er een puinhoop van gemaakt! Ik werd door hun 3 dagen nadat de 1e levering was fout gegaan door een zogenaamde foute aflevering in depot,benaderd om de aflevering alsnog de vlgde dag af te leveren. Toen werd weer een foute aflevering gemeld en kon het weer niet op de afgesproken termijn geleverd worden!!! Ben er extra voor thuis gebleven! Dat is dus echt waardeloos en nuet professioneel! Mijn tip: verander de transportfirma! Dit geeft onnodig stress bij klanten! Nogmaals.... voor Salut. nl : Alle lof

Ik heb zo'n 3 à 4 keer telefonisch informatie ingewonnen. Uitstekend en geduldig te woord gestaan en geholpen. Complimenten! Bovendien snel bereikbaar, niet te lang in de wacht gestaan.