Salut

H.Vulto

Wij ontwierpen een foto-bedankkaart, waarvan het uiteidelijke resultaat er prima uitzag.

het telefonische contact over onze hulpvraag

- Hoewel je wel wat kunt instellen mbt de regelhoogte, zou het fijn zijn wanneer je bij het bewerken van de linker pagina ook de rechter zou kunnen zien (of vice versa), zodat de indeling direct op... - Hoewel je wel wat kunt instellen mbt de regelhoogte, zou het fijn zijn wanneer je bij het bewerken van de linker pagina ook de rechter zou kunnen zien (of vice versa), zodat de indeling direct op het oog te vergelijken is. Nu moet je steeds opslaan om het resultaat te bekijken.
- Bij het adresboek zou het fijn zijn om een extra regel te kunnen toevoegen op de plaats van het adres (er zat bij mij een adres bij van iemand in een instelling voor demente personen. Dan heb je naast een algemeen adres ook nog een intern adres). Heb je daar meer ruimte nodig, dan kun je nu een extra regel invoegen, die dan bovenaan geplaatst wordt en dat wil je niet. Je kunt die lege regel dan ook niet verhuizen naar de juiste plaats
- Wanneer bij post naar het buitenland postcodes ontbreken (te klein dorpje bijv.) dan kan dat adres nu niet verwerkt worden. Dat geldt ook voor huisnummers als 14-12 bijv. Excel maakt daar dan december van.
Mijn Excel-adresboek had geen extra kolom voor het huisnummer. Dat moest ik in jullie adresboek speciaal omzetten, terwijl bovenstaand probleem bij mij niet optrad
-Wat betreft het etiket op de envelop had ik liever een minder langgerekte vorm gezien, maar dat is een kwestie van smaak.
- Hoewel de meeste kaarten de volgende dag aanwezig waren, kreeg een enkeling de kaart 3 dagen later. Ook het pakketje met de 5 extra kaarten naar mijzelf kwam pas na 5 dagen en daar zaten de kaarten bij, die ik moest nazenden ivm de adresboekproblemen

Mariska

Keuze uit mooie kaarten, makkelijk aanpasbaar en hele mooie kwaliteit.

Gebruiksvriendelijk, goede kwaliteit, ruime keuze, snel en mooi verpakt.

W.M.M.

Op een betrekkelijke gemakkelijke manier een prima eindresultaat

Een goede website en een geweldig stuk gereedschap om tot een fantastische kaart te komen. Ik was verbaasd over het aantal mogelijkheden, de diversiteit van kaarten en de hoeveelheid verschillende... Een goede website en een geweldig stuk gereedschap om tot een fantastische kaart te komen. Ik was verbaasd over het aantal mogelijkheden, de diversiteit van kaarten en de hoeveelheid verschillende enveloppen.

De visser

Erg goede ervaring

Zeer snel, ziet erg goed uit en erg goedkoop

Ineke

Goede snelle levering van een mooi product.

Mooie kaarten, snelle levering.
Makkelijk te bestellen

Geen.

Wendy

Vlotte en correcte afhandeling

Mooie afwerking

nvt

koch

Erg breed assortiment met vele mogelijkheden

snelle levering

E.G.J.

Super bedrijf, zondag kaarten besteld, maandag binnen.

Kwaliteit, goede service. Mooie site.

Herman

Uitstekend

Makkelijk, snel en zorgvuldig

Mel

Ik hoop rouwkaarten niet al te vaak nodig te hebben, maar volgende keer weer Salut.

Snelle service, goed bereikbaar voor vragen. Prima verpakt en verstuurd.

Niets te bedenken