marcel

G Hurkx / ISS

Proffesioneel en snelle levering

service / snelle levering

Anton van den Aarssen

Ik loop al 20 jaar op Meindl schoenen zoals de Island Pro en de Borneo en dat zijn échte toppers. Het was dus een gok (noodzaak) om de veiligheidsschoen "Meindl Woodwalker MFS S2 online te... Ik loop al 20 jaar op Meindl schoenen zoals de Island Pro en de Borneo en dat zijn échte toppers. Het was dus een gok (noodzaak) om de veiligheidsschoen "Meindl Woodwalker MFS S2 online te bestellen. Maar ook deze schoen overtreft vele andere merken. Eerst werd mij een Bata aangeboden maar die mogen nog niet eens in de doos van de aangeschafte Meindl's liggen.
Een aanrader en top veiligheidsschoen met hoog draagcomfort.

Uw ervaring

Duidelijke informatie op de website, "No Nonsens".

Ik kan geen verbeterpunten bedenken.

Redelijk. Trage levering, terwijl er op de site stond dat het op voorraad was.

Helm besteld

nee

Mij werd een tweedehands helm als nieuw verkocht.. Dit is wel opgelost, maar dit kost mij weer extra tijd en moeite. Zoiets mag nooit gebeuren.

Goed.

Uw ervaring

Zeer snelle en correcte levering.

Zowel Safetyfreaks als Stagefreaks maken beloften waar. Contact voelt betrokken en eerlijk en is in de meeste gevallen lekker snel!

lars frijns

Goede service en zeer klant vriendelijk

Uw ervaring

heel goede service en zeer klantvriendelijk

"To the Piont", vriendelijk en correct.

Uw ervaring

Snel en netjes behandeld. Kwam direct naar voren met meerdere alternatieven waaruit ik een keuze kon maken.

G Hurkx / ISS IFS

Perfect in afspraken/levering/communicatie/meedenken/kwaliteit producten en facturatie.

Uw ervaring

Uitstekende snelle service, goede communicatie, snelle goede facturatie, snelle levering, een goede informatieve webwinkel en professioneel personeel met de juiste kennis en kunde voor vragen en... Uitstekende snelle service, goede communicatie, snelle goede facturatie, snelle levering, een goede informatieve webwinkel en professioneel personeel met de juiste kennis en kunde voor vragen en meedenkend in oplossingen.

Op dit moment ben ik zeer te vreden over de gang van zaken waardoor geen verbeterpunten en of tips tot me komen. Ga zo door!