Cees

Breed assortiment

Serienummers vermelden op de factuur of een aankoop certificaat erbij leveren zou prettig zijn

Terminal Eemshaven

Ik kan Safetyfreaks iedereen aanbevelen. Zeer vriendelijk, professioneel en goede kwaliteit!

Uw ervaring

Wij hadden een aantal vragen over een product dat wij wilden bestellen en dat werd binnen zeer korte tijd op een bevredigende wijze beantwoord. Grote klasse, zo hoort dat!

Rudy Van Klinken

Ja

De twee trechters die ik heb besteld waren zeer broos. Er viel 1 van plusminus 40 cm hoogte, en er brak direct een hoek uit. Waarschijnlijk te veel materiaal herverwerkt, of teveel kleurstof... De twee trechters die ik heb besteld waren zeer broos. Er viel 1 van plusminus 40 cm hoogte, en er brak direct een hoek uit. Waarschijnlijk te veel materiaal herverwerkt, of teveel kleurstof toegevoegd waardoor de kwaliteit zeer snel achteruit gaat.

Ik was op zoek naar een degelijk paar veiligheidsschoenen. Via de website heb ik me eerst geïnformeerd. Ik ben in Eindhoven gaan passen, schoenen moet je even passen he. Hier werd ik door een... Ik was op zoek naar een degelijk paar veiligheidsschoenen. Via de website heb ik me eerst geïnformeerd. Ik ben in Eindhoven gaan passen, schoenen moet je even passen he. Hier werd ik door een vriendelijke jongedame geholpen.

Uw ervaring

Kwalitatief hoogstaand aanbod aan een goede prijs

Fijn bedrijf

snel en overzichtelijke categorieën

Goede service en betrouwbaar. Veilig en snel bezorgd.

Uw ervaring

Betrouwbare levering en snel.

Geen.

?

Ik zag bij het touw geen aanduiding van het maximale gewicht

Duidelijk

Overzichtelijke website, snelle levering. Kortom prima.

Zie boven

Westerink Onderhoud