Willem

Een zeer goede ervaring met dit bedrijf!

Uw ervaring

Alleen maar sterke punten die dit bedrijf ook waarmaakt! Daar kunnen vele internetwinkels nog van leren

Vooral zo door blijven gaan!!

Zeer goed! Achteraf was bestelde product toch niet op voorraad, kreeg kosteloos een vervangend beter product.

Uw ervaring

Een ander beter product gekregen omdat de bestelde niet op voorraad was.

n.v.t

Bestellingen utility cases

Vlotte naverkoopsdienst

Goed, snelle levering en metjes verpakt

Uw ervaring

Overzichtelijke website en goed op maat voor mijn werkveld

De beoordeling werkt niet op ipad 2/safari, verder, de mailtjes met statusupdates over de bestelling zijn onoverzichtelijk., en het zijn er veel...

Marc Hinten/ Hinten Theatertechniek

Prima service, snelle levering! Top!!

Uw ervaring

Eindelijk een bedrijf wat alles wat ik nodig zou kunnen hebben gewoon heeft!!

Dizzy Adventure

Super snel, goede communicatie en zeer snelle levering. Goederen in perfecte staat aangekomen.

Ik heb een cursus gehad die duidelijk gericht was op de arbo-wet. Het is goed uitgelegd en ik ben tevreden over de inhoud.

Uw ervaring

De kennis in huis is goed en professioneel

De benadering naar cursisten toe zou wat mij betreft wel wat vriendelijker mogen

P. Surewaard

Goede site, helaas van de hick-up met de levering. Anders had er "goed" als totaalscore kunnen staan.

Uw ervaring

duidelijke en heldere instructie videos

Levertijd had korter kunnen zijn als adres info op het pakket hetzelfde (volledig) was net als op de pakbon. volgens track en trace was het pakket afgeleverd maar was adresinfo op het pakket niet... Levertijd had korter kunnen zijn als adres info op het pakket hetzelfde (volledig) was net als op de pakbon. volgens track en trace was het pakket afgeleverd maar was adresinfo op het pakket niet geheel identiek aan de pakbon en is er vertraging opgetreden.

geert

Vlotte bestelling en levering

Uw ervaring

bestelling verloopt vlot, track and trace nummer wordt mooi op tijd meegedeeld, zodat je kan volgen wanneer je je bestelling kan verwachten

Prima ervaring. Goede service en snelle reactie