Ton Nijkamp

Zeer vlotte garantie afhandeling voor een product dat ik niet bij hen gekocht had. Mooie bedrijfsruimte en heel vriendelijk personeel!

Zeer klantvriendelijk

Nee

Ok

snelle levering

neen

Hoofdlamp besteld

Marko Slotboom

Vriendelijke medewerkers en goede kennis van zaken

Uw ervaring

juiste informatie daar waar nodig en bij een vraag een duidelijk antwoord

Slecht, adverteren met zaken die ze niet na ( kunnen ) komen

Kom je advertentie na en zo niet meld het persoonlijk ipv een simpel mailtje

Eerste keer redelijk snelle levering. Andere keren hele lange levertijd (bleek na betaling pas) zou voortaan beste beter aangegeven mogen worden.

Uw ervaring

Werd wel steeds de moeite gedaan om de vertraging uit te leggen

Zie boven. Ik had touw besteld. Heb weinig te besteden. Voor mij onacceptabel om over de €100 vooruit te betalen en er vervolgens een maand op te moeten wachten

Dylan van ginneken

Mijn eigen ervaring is niet positief!
Mijn eigen ervaring is niet positief!
Had een petzl veiligheidsgordel besteld. Keurig op tijd bijna 505 euro betaald. en gevraagd of er een certificaat bij gedaan word ivm mijn werk. alles zou in orde gemaakt worden en ik zou binnen 7 dagen me bestelling krijgen.
uit eindelijk na bijna 3 weken wachten eindelijk binnen. meerdere gesprekken gehad hoe wat en waarom. werd gezegd dat ik niet zou hebben betaald.had op zijn minst verwacht als nieuwe klant dat er wel korting zou zijn. of als je iemand bijna 3 weken laat wachten en meerdere keren tegen mij gezegd word dat ik niet zou hebben betaald, dat er op zijn minst wel een tegemoetkoming van uit safetyfreaks zou komen maar dat bleef uit.
Hierdoor zal ik zelf niet snel meer iets via safety freaks bestellen.
Mits er nog een keer toenadering gezocht word telefonisch of via de mail.

Met vriendelijke groeten
Dylan van Ginneken

Rolandstimmerwerken

Goede kwaliteit betaalbare prijs snelle levering

Roscomontage@gmail.com

Uitermate beroerd
Belde 1 dag vantevoren over harnas wat afgeprijsd was van 185 naar 145 euro
Uitermate beroerd
Belde 1 dag vantevoren over harnas wat afgeprijsd was van 185 naar 145 euro
Ik rij 150 km naar jullie gordel gepast meegenomen thuis erachter komen dat je 169 euro betaald heb
Bellen en op website kijken prijs eas inmiddels naar 169 veranderd
Discussie gehad kortom ik hou er een rare smaak aan over gr Arie Ros

Mooi harnas

Geen andere prijzen berekenen dan die op webshpp staan

Reactie SafetyFreaks.nl:

Beste Arie,
Vervelend om te lezen dat je het contact met ons uitermate beroerd vond. Helemaal omdat het hier een misverstand betreft. We willen dan ook hierop reageren.
Nadat je bij ons in...
Beste Arie,
Nadat je bij ons in de winkel bent geweest en erachter kwam dat je voor je gevoel "te veel" hebt betaald heb je met ons telefonisch contact gehad. We hebben toen aangegeven en uitgelegd dat deze gordel nooit met korting op onze webshop heeft gestaan. Dit hebben we ook telefonisch uitgelegd. Verder hebben we nog een passende oplossing voor je geboden waar tot op heden niet op in gegaan bent. Om je toch tegemoet te komen zullen we op je volgende aankopen in onze winkel een tegemoetkoming verzorgen. We willen dan ook nog graag benadrukken dat het hier dus ook gaat om een misverstand. Graag komen we alsnog met je in contact om het misverstand van je te verzachten
Marijke
Safetyfreaks
Stagefreaks

Andrius

Excellent client service. Great response time. Will be doing business again.