1e keer goed bevallen

snelle levering

Marko Slotboom

Zeer goede ervaring met het bedrijf en vragen worden goed en snel beantwoord

Uw ervaring

kennis van wat ze verkopen

Hans-Jürgen

Snelle, correcte levering. Inhoud zoals beschreven op site

Nee

Fijn bedrijf dat zeer service gericht is. Het personeel is erg deskundig en is in staat je op de juiste manier de adviseren. Fijn website en webshop. Hierop is ook al veel informatie te vinden over... Fijn bedrijf dat zeer service gericht is. Het personeel is erg deskundig en is in staat je op de juiste manier de adviseren. Fijn website en webshop. Hierop is ook al veel informatie te vinden over de producten. Tel hierbij de snelle levertijd op en je kunt concluderen dat het een topbedrijf is.

-service
-klantvriendelijk
-producten
-levering

Slechte ervaring!
Had een spoed klus in het weekend, maar mijn (klim)helm lag nog op een andere klus.
Slechte ervaring!
De vrijdag ochtend gebeld met SF of de goederen op voorraad zijn, dat waren ze. Nog extra contact gehad over de betaling, dit zou ook allemaal lukken. Nog extra gevraagd dat als het niet lukt ik het graag hoor, alles zou goed komen, zaterdag zou mijn helm bezorgd worden. Maar zaterdag geen helm... Die helm kwam pas woensdag.
Ik heb mijn klant niet laten zitten en ben zonder goede klimhelm de boom in gegaan, niet een gevalletje safety, maar de klus moest klaar.

Uw ervaring

Aardige dame aan de telefoon, daar lag het niet aan.

Afspraak nakomen! We doen hier geen boodschappen voor een paar sokken, maar safety gear.

Reactie SafetyFreaks.nl:

Beste klant,
Beste klant,
Wij begrijpen uw frustratie maar we hebben u ook aan de telefoon uitgelegd hoe het gekomen is dat de bestelling niet is verzonden. Wij hebben afgelopen week nog contact met u gezocht zowel telefonisch als per mail maar helaas bent u niet bereikbaar.
We willen u graag tevreden houden maar zonder contact wordt dat lastig. We horen graag van u.
Klantenservice -AK

Alvin

Voor goede prijs compleet set.

Prima duidelijk

Overzichtelijk

Misschien handig voor een losse zoekopdracht voor helmen.

Van de Sanden schoonmaakdiensten

Uitstekend

Snel

Nee

Keurig snelle afwikkeling en snelle, goede service

Eerlijkheid en meedenken , En nakomen van beloftes

De Koffie??:)

Cees

Breed assortiment

Serienummers vermelden op de factuur of een aankoop certificaat erbij leveren zou prettig zijn