Safe-ID

Wendy

Erg makkelijk alleen jammer dat je er naderhand elke keer moet betalen van daar dat ik het stop heb gezet

Wim De Jong

Heel fijne ervaring! Goed geholpen en snel opgestuurd! Héél blij mee.

Leendert Makkus

Ben te vrede

Geert Jan Jobse

Makkelijk

André Tersteegen

Safe ID , is voor personen die medicatie nodig hebben voor in geval van nood .
Het is zeer fijn om te dragen , en het geeft een beter gevoel als 'n SOS medalion .
Omdat Safe ID continiu...
Safe ID , is voor personen die medicatie nodig hebben voor in geval van nood .
Omdat Safe ID continiu upgedate kan worden , zodra er medisch iets is verandert of 'n verhuizing en of telefoonnummer is gewijzigd is .
En dat kan bij een SOS medalion niet .

Henry de Vrij

Heb hem ooit gekregen en geactiveerd

Marjan Van walbeek

Niet alleen ik maar de ambu en politie zijn er ook blij mee
Heb het al de nodige keren laten zien en scannen door hun en het staat nu geregisseerd
Dank jullie wel

willemien Smits v Alem

Ik heb een aantal Safe-ID kaarten en/ of voor aan de sleutelbos van mijn echtgenoot, DIT IS ZO BELANGRIJK VOOR MENSEN DIE CHRONISCHE AANDOENINGEN HEBBEN EN AFHANKELIJK ZIJN van anderen mocht je iets... Ik heb een aantal Safe-ID kaarten en/ of voor aan de sleutelbos van mijn echtgenoot, DIT IS ZO BELANGRIJK VOOR MENSEN DIE CHRONISCHE AANDOENINGEN HEBBEN EN AFHANKELIJK ZIJN van anderen mocht je iets overkomen. Als mijn medicatie is gewijzigd dan kan ik dat meteen online aanpassen, komt er een ziekte bij of een andere arts , je kunt alles ter plekke aanpassen en dan staat het ook meteen op alles wat je van Safe-ID in huis hebt , echte aanrader !!!!
Niet bezuinigen op je gezondheid!!!!! het kost 9 euro per jaar !!

Gerrit van Nijendaal

Het lukt me niet om de lijst met mijn medicijnen op mijn telefoon te krijgen

Paul de Bot

Gemakkelijke bestelling, mooie band. heb je vragen bel en je word adequaad verder geholpen