Snelheid levering, montage en/of service
Informatie in de showroom
Communicatie in het verloop van de order

Jos Giesbers

Vanaf het begin in de showroom tot en met de oplevering, fijne samenwerking, goede adviezen en topkwaliteit bij het plaatsen van onze nieuwe screens. Zeer tevreden.

Goede service en advisering met een topkwaliteit bij het plaatsen.

Ga zo door.

VvE Telefoonweg

Heel goed vriendelijk meedenkend en heel netjes te werk gegaan.

Vriendelijk

Nvt

Frank Goedhart

In het weekend brak de veer van de 50 jaar oude kanteldeur van mijn vader. Maandagochtend gebeld met Nick van de planning en diezelfde middag zijn er twee fonkelnieuwe veren geplaatst en kan de deur... In het weekend brak de veer van de 50 jaar oude kanteldeur van mijn vader. Maandagochtend gebeld met Nick van de planning en diezelfde middag zijn er twee fonkelnieuwe veren geplaatst en kan de deur alweer gebruikt worden. Topservice! Dank!

Snel telefoon opnemen, snel reageren en snel oplossen

A. de Bruin

Wij zijn netjes geholpen in de showroom. Het plaatsen van de overkapping is snel en volgens afspraak gedaan.

Goede informatie gekregen.

Marjanne Hartkamp

Goed advies en uitleg in de showroom over aanschaf van markiezen, van begin tot het installeren perfect geregeld!

Van begin tot het eind goed geregeld.

spuiterij Theo Terwel

Prettig geholpen duidelijk en en snel antwoorden op vragen

Doen wat ze zeggen

Allard Gunnink

Prima service.
Duidelijk aanbod en heldere afspraken rondom betalen en monteren.
Prima service.
Duidelijk aanbod en heldere afspraken rondom betalen en monteren.
Op de dag van monteren was het te stormachtig om het zonnescherm af te stellen, maar ze namen keurig de week erna contact op om dit in te plannen (en pas daarna de factuur te sturen🙂).

Goede nazorg

Cor Oosterbeek

Na dat we waren verhuisd naar Lunteren wilden we hier ook een nieuwe garagedeur omdat we eerder al in Barneveld een goede ervaring hadden met Ruiter vanwege een prachtige overkapping en een deur... Na dat we waren verhuisd naar Lunteren wilden we hier ook een nieuwe garagedeur omdat we eerder al in Barneveld een goede ervaring hadden met Ruiter vanwege een prachtige overkapping en een deur zijn we er weer heen gegaan en met succes er zit hier ook een mooie deur in de garage. Beste monteur heel erg bedankt.

Goede en nette monteur

Ben

Wij kwamen terug omdat wij de vorige keer ook al prima geholpen waren. Ook nu weer: komen op tijd, alles geleverd en gemonteerd volgens afspraak. Oog voor details bij montage. Prima service!

Alles volgens afspraak. Zorgvuldig werken.

Wanneer er veel tijd tussen bestelling en levering zit kan een tussentijds bericht geen kwaad.

Tarsono

Ze nemen alles met je door tijdens het opmeten en geven aandacht aan de vragen die je hebt. Tijdens het plaatsen wordt aandacht geschonken aan het plaatsen zelf en dat dit zonder beschadigingen... Ze nemen alles met je door tijdens het opmeten en geven aandacht aan de vragen die je hebt. Tijdens het plaatsen wordt aandacht geschonken aan het plaatsen zelf en dat dit zonder beschadigingen gebeurd.

Aandacht aan de klant.

Ga vooral zo door.