heer/mevrouw F. Salden

Goed geholpen!

heer/mevrouw

Ik had een afspraak tussen 14:00 en 16:00 er werd netjes gebeld dat de monteur 30 min later is (16:30) ,de monteur belde ook zelf dat hij of op tijd is of hoog uit 15 minuten later uiteindelijk... Ik had een afspraak tussen 14:00 en 16:00 er werd netjes gebeld dat de monteur 30 min later is (16:30) ,de monteur belde ook zelf dat hij of op tijd is of hoog uit 15 minuten later uiteindelijk kwam de monteur om 17:00 vervelend dat het uitloopt en begrijp ook dat die dingen gebeuren maar ivm met voetbal van mijn zoon wilde ik om 17:00 eten dat is helaas niet gelukt .

heer de Groot

Top! Snelle en vakkundige service

heer P.H. Vos

Erg snel ter plaatsen. Vriendelijke vrouw aan de telefoon die ons goed uitlegde wat de tarieven waren.
Wij kregen een erg vriendelijke man die direct aan de slag ging. Hij liet zich ook niet van zijn werk afleiden. Deze man is een dikke 10 waard.

heer/mevrouw steve

Professioneel en vriendelijk

heer/mevrouw

De monteur was zeer kundig en heeft het probleem snel opgelost!

heer/mevrouw Helder

Goed en snel geholpen bij lekkage, na werktijd.

mevrouw Kraaijenoord

Prima geholpen door een vriendelijke man en netjes gewerkt!