Parvesh Sewdien

Hele slechte ervaring. Met spoed in het weekend een verstopping in de wc laten verhelpen ivm een verjaardag op dezelfde dag. Weekendtarief betaald en vervolgens de wc alsnog niet kunnen gebruiken.... Hele slechte ervaring. Met spoed in het weekend een verstopping in de wc laten verhelpen ivm een verjaardag op dezelfde dag. Weekendtarief betaald en vervolgens de wc alsnog niet kunnen gebruiken. WC pot stuk gegaan tijdens het monteren. Kan gebeuren. Vervolgens geen enkel contact en terugkoppeling vanuit RRS. Ik ben elke dag aan het nabellen maar wordt nooit teruggebeld. 6 dagen later en ik ben nog steeds aan het wachten op een nieuwe wc en niemand die mij tewoord kan staan en het enige wat ik elke keer krijg te horen is dat ik word teruggebeld. Afdeling administratie idem. Gevraagd om compensatie ivm weekendtarief en alsnog de wc niet kunnen gebruiken

heer/mevrouw

Ze waren er snel en hebben ervoor gezorgd dat alles uiteindelijk weer goed werkt. Geen half werk geleverd.

Echter vroeg de medewerker wel om 'fooi', tussen neus en lippen door. Dit vind ik absoluut niet kunnen en niet professioneel.

heer/mevrouw

Afspraak gemaakt. Tussen 9 en 11u zouden zij komen. Het werd drie uur!!! Heb dus heel lang moeten wachten. Telefonisch zijn ze erg laks. Heb twintig minuten moeten wachten voordat ik verbinding... Afspraak gemaakt. Tussen 9 en 11u zouden zij komen. Het werd drie uur!!! Heb dus heel lang moeten wachten. Telefonisch zijn ze erg laks. Heb twintig minuten moeten wachten voordat ik verbinding kreeg. (wij hebben het druk). De bekende smoes!!!!!. Daarom zal ik niemand aanraden naar dit bedrijf te gaan. 🤮🤮🤮.

heer/mevrouw Blom

Ik ben supersnel geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Helemaal top!

Ik ben supersnel geholpen en vriendelijk te woord gestaan. Helemaal top!

Enige tip is misschien om bij werkzaamheden op een houten vloer te vragen of er even een handdoekje o.i.d. kan worden neergelegd. Ik had dat zelf graag gedaan, maar niet aan gedacht in het moment en nu heb ik wel een aantal permanente vlekken erbij in mijn vloer.

heer/mevrouw

Snelle afspraak mogelijk. Echter monteur was er 1,5 uur na het afgesproken tijdvak nog niet. Gebelden vriendelijk te woord gestaan. Vervolgens kwam vrij snel daarna een bericht dat de chauffeur... Snelle afspraak mogelijk. Echter monteur was er 1,5 uur na het afgesproken tijdvak nog niet. Gebelden vriendelijk te woord gestaan. Vervolgens kwam vrij snel daarna een bericht dat de chauffeur onderweg was.
Iets sneller aangeven bij vertragingen zou fijn zijn. Verder prima service!

heer/mevrouw

Ik heb twee dames aan de lijn gehad , die waren super netjes , behulpzaam en lekker normaal aan de telefoon. Kreeg duidelijke prijzen , en ik kon meteen dezelfde dag een afspraak krijgen zonder dat... Ik heb twee dames aan de lijn gehad , die waren super netjes , behulpzaam en lekker normaal aan de telefoon. Kreeg duidelijke prijzen , en ik kon meteen dezelfde dag een afspraak krijgen zonder dat daar spoed kosten voor werden berekend . Zouden in de middag komen , tussen 12-5 en ze zei , we sturen een sms als ze in aantocht zijn . Top service .. maar nog belangrijker . Klus is geklaard . Douche putje loopt weer goed door , en heb 3 maanden garantie .

heer JH Schoorlemmer

Prima en snel geregeld

Raymond

Binnen 30 minuten was de ontstopping in de gootsteen, naar tevredenheid, verholpen

heer/mevrouw

Het was een groot probleem maar hopelijk opgelost

Juliann Ubbergen

Top! Medewerker was erg professioneel en gemotiveerd!