Lieke van Noord

Helemaal perfect

mevr Versluis

Aardige man.Heeft ons goed geholpen.

heer/mevrouw bas

Snel, duidelijk, probleem opgelost

heer/mevrouw Wieten

Prima, de werkzaamheden zijn keurig en netjes uitgevoerd.
Vriendelijke medewerker Nordin.

Mevrouw Verkleij

Op 30 mrt is uw monteur langs geweest omdat de riolering verstopt was. Goede punt is dat het probleem gevonden is, maar niet goed dat we extra kosten hebben moeten maken wat niet nodig was. Ook de... Op 30 mrt is uw monteur langs geweest omdat de riolering verstopt was. Goede punt is dat het probleem gevonden is, maar niet goed dat we extra kosten hebben moeten maken wat niet nodig was. Ook de beloofde filmopname is nooit ontvangen.
Dit probleem zat niet bij het toilet echter heeft de monteur wel de wc bril verwijderd en daarbij de pennen waarop de wc bril wordt bevestigd in het blinde deel van de pot heeft laten vallen. Hiervoor hebben wij een nieuwe wc bril moeten aanschaffen.
Daarnaast heeft hij het afgekitte deel van de pot doorgesneden met als doel de pot te verwijderen, wat niet lukte maar ook niet nodig was.
Daarna is hij met camera de buis ingegaan net buiten de uitgang vanuit de fundering waar ook het probleem zat. Daarop is beloofd dat een filmopname van de camera naar ons toegestuurd zou worden. Ik heb alleen een mail met de werkbon/factuur ontvangen. Ik heb telefonisch contact opgenomen en is mij dat nogmaals de opname toegezegd, maar deze is niet ontvangen. Ook op een mail met dezelfde vraag geen reactie.

Ik heb dus naast de kosten van 358 euro die 30 mrt aan jullie voldaan zijn, ook nog eens extra kosten voor nieuwe wc bril en opnieuw afkitten moeten maken, terwijl dit niet noodzakelijk was.

Bij dezen dien ik een verzoek in tot vergoeding van deze extra gemaakte kosten. Graag uw reactie. Werkbon/factuur 5352799, RRS De Meern

heer/mevrouw

Snel en vakkundig opgelost met heldere communicatie

heer/mevrouw

Zeer tevreden

Koning

Prima vaklui met kennis van zaken. Zeggen eerlijk wat er moet gebeuren , wat de gevolgen kunnen zijn en dringen niets op. Met goed overleg hebben ze in korte tijd de klus geklaard. En zo is zonder... Prima vaklui met kennis van zaken. Zeggen eerlijk wat er moet gebeuren , wat de gevolgen kunnen zijn en dringen niets op. Met goed overleg hebben ze in korte tijd de klus geklaard. En zo is zonder breken of is ( alleen een nieuw cheffon) mijn douche /bad weer gebruiksklaar.
Ik beveel dit bedrijf zeker aan