heer Jan Monden, particulier

Goed dat de verstopping is verholpen. Helaas had ik na wachten van 8 tot 12 uur geen idee wanneer de mannen wel zouden komen. Ondanks herhaaldelijk bellen kreeg ik geen contact tussen 12 uur en... Goed dat de verstopping is verholpen. Helaas had ik na wachten van 8 tot 12 uur geen idee wanneer de mannen wel zouden komen. Ondanks herhaaldelijk bellen kreeg ik geen contact tussen 12 uur en 12.50 uur. Na een mail van mij volgde er enkele minuten voor 13.00 het bericht dat de mannen kwamen. Ik vind eigenlijk dat ik korting behoor te krijgen vanwege bijna 1 uur extra wachten. Te meer ook daar vanmiddag bleek dat de afvoerbuis niet goed verbonden was met de syphon nadat de zaak ontsopt was. Ik heb dit zelf in orde moeten maken. Dit is echt onacceptabel! ook al is het betreffende materiaal al zo'n circa 43 jaar oud. Zij, ik ook, hadden moeten controleren of alles weer goed zat. Jammer dat ik dit moet melden. Ik doe dit ter voorkoming van onvoldoende service bij anderen. Enige compensatie voor het extra werk en voor het inschakelen van mijn technische achterbuurman zou ik wel op prijsstellen. Vanmiddag had ik de neiging een boze tweet op Twitter te zetten. Gelukkig niet gedaan. Maar ik hoop wel een reactie te krijgen en een verklaring waarom de telefoon niet werd aangenomen na 12 uur.
PS. In afwachting van uw reactie op mijn bevindingen kan RRS nog niet aanbevelen en geef ik nu een negatief eindoordeel. Wellicht kunt u verklaren waarom het gelopen is zoals het liep. Mocht u niet passend reageren dan voel ik me echt wel genoodzaakt om hiervan melding te maken zodat er wel passende actie komt. Met vr. groet, Jan Monden

heer

Weekend gebeld kan de volgende dag geholpen worden top.

Nilofar Ehsani

Tevreden

heer/mevrouw

Super. Deze man kent zijn vak. Echt vriendelijk.

heer/mevrouw

Een hele aardige monteur, die snel en kundig zijn werk deed.

Mevr. I.M. Hagenbeek

Zeer vriendelijke monteur. Hij heeft alles goed uitgelegd en heeft een goede terugkoppeling gedaan. Prettig in de omgang. Echt top!

Heer Stooker

Prima ( al meerdere maken)

heer/mevrouw

Ik moet gewoon zeggen dat ik heel blij ben met RRS.
Een zeer bekwame werknemer heeft mij zeer goed geholpen en prima advies gegeven.
HRT komt de klus afmaken, dus nog even afwachten tot...
Ik moet gewoon zeggen dat ik heel blij ben met RRS.
HRT komt de klus afmaken, dus nog even afwachten tot het totaal opgelost is.

Maar nogmaals, zeer tevreden met RRS.

heer/mevrouw

Zeer goede en snelle service

heer/ Jan van Maanen

Super vriendelijke man en mooi optijd, goede service 👌