Het Kerkhuus Heino

Top Service!

heer/mevrouw van Dijk

Goede en snelle service

Koen van Vuuren

Prettig in omgang en laat zien waar hij mee bezig is. Denkt mee om samen naar beste oplossing te zoeken.

heer/mevrouw kwint

Perfect op tijd, prima service, kennis van zaken

/mevrouw J.v.d Wal

Heel goed

heer/mevd hoek vrouw

Goed werk met camera gekeken naar de vermoedelijke oorzaak en gevonden, daarna de buis doorspuiten

Jaap Hogenberg

Op Zondagmorgen de riolering verstopt. Gebeld geen probleem werden heel keurig en professioneel geholpen. De RRS service monteur was er binnen het uur en heeft het probleem binnen half uur opgelost... Op Zondagmorgen de riolering verstopt. Gebeld geen probleem werden heel keurig en professioneel geholpen. De RRS service monteur was er binnen het uur en heeft het probleem binnen half uur opgelost door een vriendelijke behulpzame en professioneel persoon.

Swieters

Snelle en goede service! Was wel fijn geweest als ons van te voren was verteld dat we de afvoer konden uitgraven. Nu moest de monteur dat doen wat een half uur extra kost. Desondanks snel en goed... Snelle en goede service! Was wel fijn geweest als ons van te voren was verteld dat we de afvoer konden uitgraven. Nu moest de monteur dat doen wat een half uur extra kost. Desondanks snel en goed geholpen.

heer/mevrouw

Bijzonder prettig en deskundig

heer/mevrouw Piek

Alles keurig opgelost en weer netjes gemaakt. Toppie