heer J. Meijer

Uitstekend. Ga zo door.

heer/mevrouw Muskee

Kennis van zaken, fijn personeel.

Dhr. Kok

Super...snel en kwaliteit. Een jongeman die weet waar hij over praat. Ook erg beleefd en netjes. De bak koffie werd erg gewaardeerd.

heer/mevrouw

Uitstekende service

heer/mevrouw Tempelman

Goede service. Werden gebeld door de monteur hoe laat hij er zou zijn. En na de ontstopping te hebben verholpen nog tips gegeven voor hoe je de ontstopping kunt voorkomen.

Fam. Janssen

Prima snelle service en deskundige oplossing.

Marco

Plots zaten we op kerstavond met een verstopte gootsteen De volgende dag een grote groep visite dus in de paniek stand.
We wisten dat op feestdagen de tarieven met 2 vermenigvuldigd zouden...
We wisten dat op feestdagen de tarieven met 2 vermenigvuldigd zouden worden dankzij de zeer transparante en duidelijke tarieven op de website van RRS
Nou dit was het dik waard hoor!
Ik belde in de ochtend met het centrale nummer en binnen enkele uren stond onze held die helemaal uit Hoogeveen moest komen al op de stoep Dik binnen het half uur heeft hij de verstopping vakkundig verholpen De visite kon komen.
Zo ontzettend blij met Leroy die de verstopping snel heeft verholpen ik kan je zeggen draaikolken bij het leeg laten lopen van de gootsteen Daarbij is Leroy een heel prettige persoon in de omgang We hebben na de werkzaamheden samen een bakje koffie gedaan en hebben nog even gezellig nagepraat Alles top geregeld RRS enorm Bedankt !!!

Arie Schouten

Snelle en deskundig afhandeling

Henk Brouwer

Prima vakmanschap en weten correct te handelen.

heer/mevrouw

Probleem goed verholpen en duidelijke verbeterpunten van ons riool aangegeven