Arjan van Dam

Zeer goed niets op aan te merken

hw.rOSENDALeer/mevrouw

SNELLE EN GOEDE SERVICE

A ter Haar

Ik heb om ongeveer 14.30 uur gebeld, afspraak gemaakt om het riool te reinigen. Medewerker komt tussen 16.00 en 20.00, de prijzen werden besproken en dat was duidelijk. Medewerker komt om 18.30 en... Ik heb om ongeveer 14.30 uur gebeld, afspraak gemaakt om het riool te reinigen. Medewerker komt tussen 16.00 en 20.00, de prijzen werden besproken en dat was duidelijk. Medewerker komt om 18.30 en is 1uur en 15 minuten bezig, en het probleem was opgelost.
Bij het afrekenen vertelde hij dat er een opslag berekend moest worden voor de avonduren. Dit heeft de mevrouw aan de telefoon niet verteld, dit geeft een beetje een vervelend gevoel.
Medewerker die heeft de opslag niet berekend omdat dit niet verteld was.
Mijn verbeterpunt is klant vertellen dat er na 17.00 een toeslag berekend word. Kan de klant zelf beslissen als de afspraak door kan gaan of door geschoven kan worden naar de volgende dag.

heer s.camies

Goede service en een vriendelijke man erg tevreden!

MH

Vriendelijke werknemer, die zijn beste deed om de klachten te verhelpen. Dit is helaas echter deels gelukt. Water in de keuken, gootsteen, loopt goed door. Water in het fonteintje van de wc beneden,... Vriendelijke werknemer, die zijn beste deed om de klachten te verhelpen. Dit is helaas echter deels gelukt. Water in de keuken, gootsteen, loopt goed door. Water in het fonteintje van de wc beneden, loopt echter nog steeds niet goed door. Er blijft water in het wasbakje staan, dat vervolgens heel langzaam weg loopt.
Vanwege vriendelijkheid en inzet zou ik het bedrijf wel aanbevelen, helaas door niet een volledig gewenst resultaat wel een minpuntje.

niet relevant

Snelle goede service

heer/mevrouw

Snel en netjes

Gorgosz

Vriendelijke en servicegerichte medewerker, dus daar geen klachten over. Denk echter dat de prijs van de diensten van RRS erg hoog is.

Andre Bosman

Eigenlijk geen opmerkingen, zeer goed netjes een SMS vooraf en gebeld de de monteur.

Koos Meijer

Makkelijk via de site bereikbaar. Snelle service. Vriendelijk personeel.